آکادمی کیادرس|academy kiadars
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

روش مطالعه درس روانشناسی برای کنکور+۶ روش عملی

روش مطالعه درس روانشناسی برای کنکور

فهرست مطالب

روش مطالعه درس روانشناسی برای کنکور

+چه برایمان آوردی کیادرس؟
-روش مطالعه برایتان آوردم.
+چه درسی؟
روش مطالعه درس روانشناسی برای کنکور
خب خب همانطور که فهمیدید این دفعه هم برای بچه‌های لطیف رشته‌ی انسانی تحفه‌ای آوردیم که چطور درس روانشناسی را مطالعه کنند و در کنکور درصدهای خفن بگیرند و از روی قله‌های موفقیت برای ما دست تکان بدهند اول از همه بیایید باهم درس روانشناسی و ضرایبش را مشخص کنیم سپس برویم سراغ ۶ روش علمی که با آن روانشناسی را به خاک و خون بکشید.

آشنایی کلی با روانشناسی

آشنایی با روانشناسی
روش مطالعه درس روانشناسی برای کنکور

همانطور که می‌دانید و آگاه هستید روانشناسی یکی از دروس اختصاصی و مهم رشته‌ی انسانی در کنکور است که ضریب دو را به خودش اختصاص داده و با درس اقتصاد شما ضریب یکسان دارد.

این درس در کنکور شما ۱۵ سوال دارد که در کنار درس جامعه شناسی آنها را پاسخ می‌دهید به طور کلی شما باید ۳۰ سوال را در ۲۵ دقیقه پاسخ دهید که در ادامه به شما روش مدیریت زمان را می‌گویم.

این درس دارای سوالات حفظی و مفهومی است که کنکور های اخیر به مفهومی‌جات آن علاقه‌ی بیشتری نشان داده‌اند.

این درس درسی است تک کتابه و برای آن فقط نیاز است یک کتاب را بخوانید.
کتاب روانشناسی شما دارای ۸ درس است اما هر درس طولانی و پر قصه است پس برای خواندن آن صبور و پر حوصله باشید.
در ادامه‌ی مقاله:(روش مطالعه درس روانشناسی برای کنکور) به سراغ روش مطالعه‌ی این درس پر ماجرا می‌رویم.

قدم اول برنامه ریزی

برنامه ریزی
برنامه ریزی(روش مطالعه درس روانشناسی برای کنکور)

همانطور که همه‌ی شما می‌دانید روانشناسی فقط یک کتاب است و هشت درس اما این موضوع به این معنی نیست که می‌توانید خواندن آن را به ماه های آخر موکول کنید و توقع درصد و موفقیت در آن را داشته باشید.

درست است که هشت درس بیشتر ندارد ولی همان هشت درس رُس شما را می‌کشد و قابلیت این را دارد که سلامت روان‌تان را از شما بگیرد.
پس برنامه ریزی کنید و این درس را از همین اول کار در برنامه‌ی درسی خود جای بدهید.

فصل های طولانی:

فصل های کتاب شما طولانی هستند و نباید انتظار داشته باشید که در یک پارت مطالعاتی بتوانید همه‌ی مطالب فصل را بخوانید و بدو بدو بروید سراغ تست هایش!

فصل های کتاب خود را با توجه به توانایی‌ خودتان قسمت بندی کنید به سه یا چهار قسمت در هر پارت مطالعاتی یک بخش از آن را بخوانید اگر توانایی بیشتری دارید خیلی هم عالی است و دمتان گرم بخش های بیشتری بخوانید اما اگر توانایی ندارید یا برایتان سخت است فدای یک تار مویتان در چند پارت بخوانید.

این را هم در نظر داشته باشید لزومی ندارد شما یک فصل را در یک روز بخوانید در روزهای مختلف بخش های مختلفی که برای خودتان مشخص کرده‌اید را بخوانید تا برنامه‌ی روزتان خسته کننده نباشد و شما را از درس شیرین روانشناسی زده نکند.

فقط به یاد داشته باشید که فواصل زمانی که بین روانشناسی خواندنتان وجود دارد کوتاه باشد از آن طرف بام نیفتید و یک بخش را امروز بخوانید بخش بعدی را یک هفته‌ی دیگر!

هر روز یا یک روز درمیان در برنامه‌ی خود روانشناسی را داشته باشید و به پیوستگی توجه ویژه کنید.

روانشناسی درسی حفظی مفهومی است که برای حفظیات آن هم باید برنامه‌ای برای مرور شبانه یا مرور هفته به هفته داشته باشید دقت هم کنید که مرور با دوباره از اول خواندن مطالب از زمین تا آسمان تفاوت دارد و قرار نیست یک پارت مطالعاتی هم به مرور اختصاص بدهید.

برای مرور های خود کتاب را باز کنید سعی کنید مطالب را در ذهن خود بیاورید و اگر مطلبی از ذهنتان رفته بود با دقت بیشتری آن را بخوانید.

مقاله های مرتبط : 

👈برای کنکور انسانی چه کتابهایی بخوانیم؟(منابع 1403)

تمرکز روی متن کتاب درسی

تمرکز یر روی متن کتاب درسی
تمرکز یر روی متن کتاب درسی

روانشناسی از آن دسته درس هایی است که شما احتیاج کمتری به درسنامه پیدا می‌کنید و اصل مطلب کار شما همین کتاب درسی است که شما هی پرتابش می‌کنید اینور و آنور آن هم قهر می‌کند با شما و برای انتقام گرفتن برنامه می‌ریزد و سر جلسه‌ی آزمون‌های آزمایشی یقه‌ی شما را میگیرد.


ابتدا متن کتاب‌تان را روزنامه وار بخوانید تا اصل و کل مطلب را دریافت کنید و سعی کنید نکاتی که به نظرتان مهم تر است یا فهمش برایتان مشکل می‌رسد را به خاطر بسپارید تا وقتی که قرار است مطالعه جزئی و دقیق داشته باشید راحت تر باشید و بدانید در کدام بخش ها وقت بیشتری صرف کنید و از کدام بخش ها راحت تر عبور کنید.


موقع خواندن جزئی و دقیق مطالب حواس خود را حسابی جمع کنید و تمرکز خود را روی درس بگذارید که بتوانید راحت تر مطالب را به ذهن بسپارید.

اگر احتیاج داشتید چندین بار مطالب را بخوانید تا یادبگیرید مهم یادگیری شماست و عیبی ندارد که بعضی اوقات آدم چیزی را درک نمی‌کند اگر متن کتاب برایتان سخت و نامفهوم بود به سراغ درسنامه‌ی کتاب آموزشی خود بروید و آنجا در جستجوی علم باشید اگر باز هم مغزتان درهایش را قفل کرد و دلش نخواست که یادبگیرد می‌توانید از ویدئوهای آموزشی استفاده کنید.


خلاصه تا وقتی که مغزتان یادنگرفت درهایش را باید برای درس روانشناسی باز کند دست از تلاش برندارید و پر قدرت ادامه دهید کیادرس هم پشت شما است تا قفل مغزتان باز شود.

خلاصه و حاشیه نویسی

شاید از نظر شما برای روانشناسی خلاصه نویسی لازم نباشد اما بهتر است که آن را داشته باشید حالا ببینیم چطوری خلاصه نویسی کنیم که بهترین منبع را برای خودمان بسازیم و کیف آن را ببریم.

نکات تست‌ها:

نکاتی که از تست هایی که می‌زنید به دست می‌آورید را در کنار قسمتی از کتاب‌تان که مربوط به آن نکته است بنویسید.

نکات مهم پارگراف: گاهی در یک پارگراف طولانی نکات مهمی نهفته شده‌است که بعضا از دست شما در می‌روند کلمات کلیدی نکات را در کنار پارگراف یادداشت کنید تا موقعی که به سراغ متن می‌روید به چشم‌تان بخورند.
اگر برایتان سوال است که دفتری جدا بردارید برای نکات‌تان من توصیه نمی‌کنم اگر در کتاب جا کم آوردید می‌توانید برگه بچسبانید یا در برگه‌ی کلاسور نوشته و بین صفحات کتاب خود بگذارید.
کلا زیاد به خودتان سخت نگیرید.

لحنی که با آن خلاصه نویسی و حاشیه نویسی می‌کنید خودمانی باشد:
بالاخره شما قرار است آن را بخوانید نه شخص دیگری!
جوری بنویسد که خودتان حال می‌کنید و بهتر متوجه می‌شوید با این روش هنگامی که به مطالب برمی‌گردید و مرور می‌کنید خودتان هم بیشتر لذت می‌برید و درس خواندن کمتر برایتان اذیت کننده می‌شود.
کنار تصاویر نکات مربوط به تصاویر را بنویسد هر چیزی که ممکن است مورد پرسش قرار بگیرد یا بعدا به کارتان بیاید را بنویسید.
یک هشدار در بین کلام!

با مداد بنویسد که اگر مطالبی را نخواستید یا دیگر ملکه‌ی ذهن‌تان شده بود بتوانید آن را پاک کنید و کتاب‌تان زیاد شلوغ نشود.

برویم سراغ ادامه

بین مطالب حفظی کدگذاری کنید: هرچیزی که مربوط به چیز دیگری می‌شود را با کلمات کلیدی یا هرچیزی که به نظر خودتان قابل فهم تر می‌آید به یکدیگر وصل کنید و یک نقشه‌ی ذهنی مرتب که فقط خودتان از آن سر در می‌آورید برای خودتان بسازید.
دسته بندی کردن مطالب را از یاد نبرید و علاوه بر یک نقشه‌ی ذهنی یک کتابخانه هم برای خودتان راه اندازی کنید.

می‌دانم الان غر می‌زنید کیادرس ما ۷ تا درس دیگر هم برای خواندن داریم و وقت تنگ است و چه خاکی برسرمان کنیم ولی باور کنید این کار ها در ماه‌های منتهی به کنکور طناب نجات شما می‌شوند.

نکته‌ی آخر را هم می‌گویم و بعدش به جان خودم ساکت می‌شوم.

هایلایت کنید: از هایلایتر های رنگی رنگی خود کار بکشید دکوری که نخریده‌اید!

نکات مهم را با رنگ های آبی و نارنجی یا هرچیزی که در جامدادی‌تان پیدا می‌شود هایلایت کنید اگر هایلایتر ندارید با مداد رنگی کار خود را راه بیندازید اگر هم هیچ کدامش در دسترس‌تان نیست هیچ عیبی ندارد یکبار کادر چین دار دور مطالب بکشید یکبار مستطیل.
خلاصه که خلاصه نویسی و حاشیه نویسی را سخت نگیرید و تبدیل به عذابش نکنید.

قدم های دیگر برای خلاصه نویسی

اگر با روش هایی که در مطلب قبلی گفتم راحت نبودید این روش ها را در پیش بگیرید.
خلاصه‌نویسی یک فرآیند مهم در یادگیری و درک مطالب مطالعه شده است و در زیر چند مرحله‌ی دیگر برای خلاصه‌نویسی به شما توضیح داده شده است:

1.مطالعه با دقت:
-متن را با دقت مطالعه کنید و به نکات اصلی، مفاهیم کلیدی، و مثال‌ها توجه کنید.

2.تشخیص اهمیت:
-مواردی را که برای مفهوم کلی مطلب یا توضیح مفهوم‌های اصلی ضروری هستند، تشخیص دهید.

3.تحلیل و انتخاب موارد:
-تحلیل کنید که کدام اطلاعات بهترین نمایانگر مطلب هستند و انتخاب کنید.

4.ساختاردهی و تنظیم:
-اطلاعات را با توجه به ترتیب موارد یا ساختار مطلب به ترتیب منطقی و مرتب خلاصه کنید.

5.استفاده از نمادها و خطوط کوتاه:
-از نمادها، خطوط کوتاه و واژه‌های کلیدی برای افزایش خلاصه‌نویسی استفاده کنید.

6.استفاده از جملات کوتاه:
-جملات کوتاه و مختصر را برای انتقال اطلاعات بهتر استفاده کنید.

7.خلاصه‌نویسی بر اساس خودتان:
-خودتان خود را در خلاصه‌نویسی بیان کنید و از زبان خودتان استفاده کنید.

8.بررسی و بازبینی:
-خلاصه خود را بازبینی کرده و اطمینان حاصل کنید که اصلیترین نکات پوشش داده شده‌اند.

9.استفاده از تکنیک‌های یادگیری:
-از تکنیک‌های یادگیری مانند تکرار فعال و توضیح به دیگران برای تثبیت مطالب در خلاصه خود استفاده کنید.

10.تنظیم به زبان خود
-خلاصه را به زبان خود بنویسید تا در آینده به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

با اعمال این مراحل، می‌توانید خلاصه‌نویسی مؤثری از مطالب خود داشته باشید و اطلاعات را به صورت ساده و جذاب بازگو کنید.

مقاله های مرتبط : 

👈چگونه برای کنکور خلاصه نویسی کنیم؟+3 روش خفن+ویدیو

چرا هرچی درس میخونم نمیفهمم؟

تست بزنید

تست بزنید
تست بزنید(روش مطالعه درس روانشناسی برای کنکور)

آی آی از تست زدن غافل نشوید بچه‌ها جان!
تست زدن در دوران کنکور از واجب ترین کارهاست چرا که کنکور شما امتحانی است تستی یا به قول خارجکی ها A multiple choice test.

شما هر چقدر هم عمق و مفهوم مطالب را متوجه شده باشید باز هم تا هنگامی که تست نزنید، تکرار و تمرین نداشته باشید متاسفانه نمی‌توانید درصد خوبی کسب کنید اصلا شمایی که تست می‌زنید سه هیچ از آنهایی که تست نمی‌زنند جلوتر هستید چون شما با شیوه‌ی پاسخ دادن به سوالات آشنا می‌شوید و تمرین کرده‌اید پس شما موفق تر خواهی بود.

حالا چطور تست بزنیم؟

تست آموزشی: بیینید گلهای انسانی شما بعد از خواندن هر مبحث لازم دارید که چندتایی از آن تست بزنید که ببینید آیا از نکات و مطالب خوانده شده می‌توانید استفاده کنید یا خیر با این کار هم دید کلی به تست ها پیدا می‌کنید هم اینکه نکات در ذهن‌تان تثبیت می‌شود.

در هنگام پاسخ دادن به تست های آموزشی هر چقدر دلتان می‌خواهد غلط پاسخ دهید هیچ اشکالی ندارد اسمش رویش است آموزشی قرار است یادبگیرید نه آزمون است نه کنکور با خیال راحت اشتباه کنید.

از اشتباه‌های خود درس بگیرید و با پاسخ نادرست چهارتا تست از زندگی سیر نشوید و سلامت روان خود را به ته دره پرتاب نکنید روی تست ها خوب فکر کنید و با عجله پاسخ ندهید شانسکی هم گزینه نزنید خواندن پاسخنامه و نکات آن را هم فراموش نکنید.

همه‌ی تست ها را هم همان لحظه پاسخ ندهید چون مطالب در حافظه‌ی کوتاه مدت‌تان مانده است و باعث حس یادگیری کاذب می‌شود امروز چندتایی تست آموزشی بزنید و بعد در روزهای بعد ادامه‌ی تست ها را پاسخ دهید مطمئن باشید اینگونه یادگیری شما چندین پله بهتر می‌شود.

تست های آزمونی و سرعتی:

بیشتر دانش آموزان بعد از پایان یک مبحث یا برای تمرین آزمون دادن یا برای دوران جمع بندی به سراغ این دسته از تست ها می‌روند که بسیار کار خوبی است.

برای این تست ها می‌توانید از سوالات آزمون‌های آزمایشی یا کتاب هایی که آزمون محور هستند استفاده کنید.
موقع جواب دادن به این تست ها ساعت مچی فراموش نشود باید شرایط آزمون و کنکور را برای خود تداعی کنید.

اگر پاسخبرگ دارید در زمان معین شده پاسخ ها را وارد پاسخبرگ کنید اگر ندارید شماره‌ی سوالات را در برگه‌ای نوشته و جلوی آنها گزینه مورد نظر خود را یادداشت کنید.

یادتان باشد که شما موقع آزمون زدن یکجورهایی سر جلسه کنکور هستید پس حواس پرتی ها را کنار بگذارید و بدانید سر جلسه آزمون و کنکور پاسخنامه‌ای وجود ندارد که بخواهید جواب هایتان را چک کنید پس در مدت پاسخگویی بیخیال پاسخنامه شوید و صد در صد مغزتان را روی سوالات بگذارید.
با این روش هایی که برایتان گفتم تست بزنید که موفقیت در مشت شما خوشگل‌هاست.

مقاله های مرتبط : 

👈نحوه تست زدن دروس انسانی+6 روش عملی

آشنایی با انواع تیپ بندی سوالها

تیپ بندی
تیپ بندی(روش مطالعه درس روانشناسی برای کنکور)

همانطور که داخل مقدمه به شما گفتم درس روانشناسی درسی است حفظی و مفهومی که آشنایی با انواع تیپ تست ها می‌تواند شما را به درصد های بالا بالا برساند بزنید برویم که با تیپ سوالات آشنا بشویم.

سوالات حفظی:

در این نوع سوالات هدف طراح متن کتاب درسی یا چیزی مشابه آن است که حالا متاسفانه یا خوشبختانه در کنکورهای اخیر سهم کمتری پیدا کرده‌اند.

سوالات مفهومی:

سوالات مفهومی نیز از متن و مطالب کتاب درسی طرح می‌شوند و با استفاده از کتاب مفاهیمی را با مثال های متعدد مورد پرسش قرار می‌دهند و خب شما باید مفاهیم و مطالب اصلی کتاب را بدانید تا بتوانید به این دسته از سوالات پاسخ دهید این دسته از سوالات دارن برای خودشان در کنکور یکه تازی می‌کنند پس حسابی مراقب مفهوم باشید.

یک نصیحت برای رفع خستگی ذهن‌تان: مفهوم را اینجا جدی بگیرید ولی در زندگی زیاد به آن اهمیت ندهید.

سوالات چالش برانگیز:

این دسته از سوالات از آن سوال‌هایی هستند که موقع پاسخگویی به آنها ممکن است خانواده‌ی طراح محترم را مورد عنایت قرار دهید این دسته از سوالات به طور کلی سطح بالاتری دارند و برای پاسخگویی به آنها باید بتوانید به چند موضوع و مفهوم در یک زمان مسلط باشید.

سوالات ترکیبی: از اسمش معلوم است دیگر ترکیبی هستند و پر رو این سوالات از ترکیب چند مفهوم یک درس یا چندین درس طرح شده‌اند پس موقع خواندن روانشناسی سعی کنید دیدی ترکیبی به همه‌ی موضوعات داشته باشید و توانایی ربط دادن همه چیز را به همه چیز داشته باشید و شما هم مثل سوالات ترکیبی و پر رو درس بخوانید.

سوالات تصویری: از آن دسته سوالهای جدید است که به بازار کنکور آمده‌اند و با توجه به کتاب شما که نظام جدید محسوب می‌شوید می توان کلی سوالات مختلف از تصاویر طرح کرد پس به تصاویر توجه ویژه داشته باشید و اگر تا الان آنها را دست کم می‌‌گرفتید دیگر اینکار را نکنید و برای آنها وقت بگذارید تا یک وقت غافلگیرتان نکنند.

مقاله های مرتبط : 

👈روش خواندن جغرافیا برای کنکور+6 روش رتبه برتری

دوری از استرس و تنش‌های روانی

دوری از استرس
دوری از استرس(روش مطالعه درس روانشناسی برای کنکور)

قدم آخر را به نظر من باید محکم تر از تمامی قدم های قبلی بردارید.

شمایی که روانشناسی می‌خوانید دیگر از من بهتر می‌دانید که آرامش شما چقدر مهم است و اگر این آرامش نباشد شما هرچقدر هم خلاصه نویسی کنید و تست بزنید و برای خودتان استادی در درس روانشناسی بشوید فایده ندارد که ندارد.

تلاش های شما در اثر نبود آرامش دود می‌شود و به هوا می‌رود ولی در عوض اگر آرامش باشد تمام تلاش شما نتیجه می‌دهد 

نتیجه‌ی آن اول خوشحالی خودتان است که بالاخره مزد این همه کار سخت و آسانی که من گفتم را می‌گیرید بعدش هم درصد، تراز و رتبه‌ی خوب است که نوش جان‌تان می‌شود.

من هم چند راهکار به شما می‌دهم که از استرس و درد روحی به دور باشید بالاخره شما کیادرسی ها روی چشم ما جا دارید.

مکان مطالعه مناسب داشته باشید:

شاید برای شما مهم به نظر نرسد و فکر کنید که خب مکانی که درس می‌خوانید ربطی به استرس شما ندارد که اشتباه فکر می‌کنید مکان مطالعه‌ی آرام به شما آرامش می‌دهد اگر خانه‌ی شلوغی دارید و گاها موضوعاتی پیش می‌آیند که شما را اذیت می‌کنند.

به کتابخانه بروید آنجا هم یک عالمه آدم مثل شما وجود دارد که دارند درس می‌خوانند و محیط گرم و درسی است و اضطراب شما را کم می‌کند چون می‌بینید که در این مسیر سخت تنها نیستید و بقیه هم دارند تلاش می‌کنند.

خوردن غذاهای سالم:

در سال کنکور و شاید حتی در سالهای دبیرستان به دلیل استرس هایی که به شما وارد می‌شود ممکن است اشتها نداشته باشید و خلاصه اذیت باشید که باید با آن مبارزه کنید.

میان وعده‌های سالم مثل میوه یا مغزی‌جات یا کلا هرچیزی که از نظر مادرتان سالم و مقوی می‌آید را بخورید و در برابر خوردنشان هم از خود مقاومت نشان ندهید باید سالم غذا بخورید تا آن مغزتان فعال باشد.

مصرف قهوه و چای خود را کم کنید و برای بیدار ماندن جان هرکسی دوست دارید بشکه بشکه قهوه در معده‌ی بیچاره‌ی خود نریزید چرا که فقط به استرس و اضطراب شما می‌افزاید.

افکار خود را بنویسید:

اگر فکرهای استرس آورتان دست گذاشتند بیخ گلویتان آنها را پرتاب کنید روی کاغذ بعد هم در سطل زباله و در نهایت مغزتان آرام می‌شود.

تنفس عمیق:
تکنیک‌های تنفس عمیق می‌توانند به آرامش ذهن و کاهش استرس کمک کنند.

مدیتیشن و آرامش:
فنون مدیتیشن و یوگا به تمرکز روی حال حاضر و کاهش فشارهای ذهنی کمک می‌کنند.

مراقبه بر خود:
به خود زمان بدهید و از فشارهای اضافی دوری کنید. ممکن است لازم باشد از گفتگو با دیگران یا اعمال مراقبه بر روی احساسات استفاده کنید.

تفریح و سرگرمی:
وقتی که به فعالیت‌هایی که شما را خوشحال می‌کنند واگذار می‌شوید، می‌تواند از استرس کمک کند.

استفاده از تکنولوژی:
برنامه‌های آرامش و مدیتیشن یا موسیقی آرامبخش می‌توانند به شما کمک کنند استرس را کاهش دهید.

پذیرش واقعیت:
به جای مقاومت در برابر وضعیت‌ها، سعی کنید واقعیت را بپذیرید و به سمت حل مسائل حرکت کنید.

یک ترکیب مناسب از این راهکارها می‌تواند به بهبود کلیت روحیه و کاهش استرس کمک کند. همچنین، در صورت بروز مشکلات جدی در مدیریت استرس، مشاوره حرفه‌ای از یک متخصص ممکن است مفید باشد.
در آخر هم هر کار که به شما آرامش بیشتری می‌دهد را انجام دهید از دیدن جومونگ گرفته تا guilty pleasure های دیگر.

مقاله های مرتبط : 

👈پشت کنکوری هایی که معجزه کردند!+4 راز آن ها

کلام آخر با شما

خیلی پر حرفی کردم ولی خب برای موفقیت شما در درس روانشناسی نیاز بود امیدوارم که در دلتان نخواسته باشید به سمتم دمپایی پرتاب کنید.

به عنوان کلام آخر برای شما موفقیت و سربلندی آرزو می‌کنم و بدانید و آگاه باشید گاهی اوقات شاید به چیزی که می‌خواهید نرسیده باشید ولی مطمئن باشید که زندگی برای شما بهترین چیزها را رقم می‌زند هرچند که دل شما با چیز دیگری باشد.
بیشتر از هرچیزی مراقب روان خودتان باشید که اگر از دست برود و قهر کند حالا حالا ها باید ناز بکشید تا برگردد
کیادرس همه جوره پشت شما هست و دوستتان دارد و برایتان آرزوی موفقیت می‌کند.

مقاله های پیشنهادی برای شما : 

👈پردرآمدترین شغل رشته انسانی برای مردان 1403+معرفی

👈پردرآمدترین شغل رشته انسانی برای زنان 1403+معرفی

👈لیست افراد موفق در رشته انسانی در جهان + 5 راز آن ها

👈خاص‌ترین روش مطالعه ماندگار +۸ راهکار عملی

سوالات متداول

از شما این سوالات بعید است!همه‌جای آن مهم است به همه‌ی بخش ها توجه داشته باشید.

اگر سطح پایین و متوسطی دارید روان شناسی جامع کنکور مهروماه و اگر سطح بالاتر و قوی هستید تیزشیم روانشناسی کنکور مشاوران آموزش.

جواب مشخصی برای این سوال نمی‌توان داد زیرا هرسال بودجه بندی متفاوت است ولی درس‌های یک تا هفت اهمیت بیشتری دارند.

به post امتیاز دهید

لینک مطلب

https://kiaac.ir/?p=7823

در صورت هرگونه سوال درباره مسائل درسی و تحصیلی و درخواست مشاوره و برنامه ریزی حرفه ای میتوانید از طریق واتساپ و تماس مستقیم با شماره  ۰۹۱۰۰۸۰۰۷۱۸  با مشاوران ما در ارتباط باشید

انگیزیشی و جزوه و اخبار

اگر دلت جزوه های کاربردی و تخصصی تر و کلیپ های انگیزشی خفن تر میخاد
یا اخبار تازه کنکور و مدارس رو میخوای بدونی

دلت نکات مشاوره ای و پادکست انگیزشی میخاد؟

به کانال تلگرام کیادرس سر بزن
kia_ac@
>تازه یادم رفت کد تخفیف خدمات و محصولات در داخل کانال تلگرام پین میشه دائم چکش کن (ازدست ندیا!!!)

2 پاسخ

  1. تاثیر درس روانشناسی توی کنکور چطوریه؟ یعنی اگه بالا بزنیمش رتبه خوبی میاریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در کیادرس ثبت نام کنید

در کیادرس ثبت نام کن

پرتال دانش آموزی

سلام دانش آموز گرامی

درصورتی که ثبت نام خود را برای خدمات آموزشی انجام داده اید

می توانید با با نام کاربری و رمز عبور شخصی خود وارد پنل شخصی خود شده و آزمون و جلسات خود را شرکت کنید

درصورتی که هم ثبت نام نکرده اید

یک سری به

خدمات آموزشی کیادرس

بزنید ضرر نمی کنید