آکادمی کیادرس|academy kiadars
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

برای کنکور انسانی چه کتابهایی بخوانیم؟(منابع 1403)

60 درصد تخفیف با کد :

kiadars

کمتر از 200 هزار تومان

ساعت‌
دقیقه
ثانیه
برای کنکور انسانی چه کتابهایی بخوانیم

فهرست مطالب

برای کنکور انسانی چه کتابهایی بخوانیم؟

سلامی به گرمی آفتاب به شما رفقای انسانی کیادرس!

نوبتی هم باشد نوبت شماست و فعلا می‌خواهیم دانش آموزان تجربی و ریاضی را کمی رها کنیم و شما را در آغوش بفشاریم و قربان قد و بالایتان برویم و بعد از آن آماده شویم که باهم منابع کنکورتان را بشناسیم و آماده‌ی حرکت بشویم!

بریم سراغ بررسی برای کنکور انسانی چه کتابهایی بخوانیم؟

آشنایی با دروس کنکور رشته‌ی انسانی و ضرایب آن

اول از همه بیایید عنوان درس‌هایتان را باهم یک دور مرور کنیم و سپس برای هرکدام سراغ منبع مناسب برویم

ادبیات: می‌رویم به سراغ درس شعر و عاشقی یعنی ادبیات البته می‌دانم با آن همه آرایه و دستور زبانی که شما باید یاد بگیرید فقط خارمغیلان ادبیات به شما می‌رسد ولی در حقیقت از شیرین ترین درس هاست و رتبه‌ی اول ضرایب را به خودش اختصاص می‌دهد که ضریب آن هشت است.

ریاضی: درسی بعدی که به سراغ آن می‌رویم همان اسمش را نبری است که بیشتر شما ها به خونش تشنه هستید آن هم درسی نیست به جز ریاضی که بعد از ادبیات بیشترین ضریب را در کنکور شما دارد و به دلیل ضعف بیشتر دانش آموزان کسب درصد نسبتا خوب می‌تواند کلی رتبه و تراز شما را بهتر کند. ضریب درس ریاضی در کنکور انسانی شش است.

عربی: درس نه چندان شیرینی که از همان هفتم هی در سر و کله‌ی خودتان زدید که این همه زبان وجود دارد چرا باید عربی یادبگیریم منتهی دیگر آش خاله‌ای است که پایمان است چه بخواهیم چه نخواهیم عربی در کنکور شما ضریب پنج را دارد.

علوم اجتماعی: از درس های دیگر شماست کمی یادگیری و به خاطر سپردن مطالب آن سخت است این درس هم مانند عربی دارای ضریب پنج در کنکور شماست.

فلسفه و منطق: برویم سراغ درس در باز است، باز پرنده است، در پرنده است 🙂
انشالله که خدا صبرتان بدهد با این درس حرف زیادی برای شما ندارم فقط اطلاع داشته باشید که این درس هم مانند دو درس قبلی ضریب پنج دارد.

تاریخ و جغرافیا: از دروسی که حجم زیادی دارند ولی به شما رتبه و تراز خفن می‌دهند این درس هم ضریب پنج دارد.

روانشناسی: از دروس دوست داشتنی برای شما که هر سال سوالات آن به سوی مفهومی تر شدن می‌روند روانشناسی است که ضریب دو را به خود اختصاص می‌دهد.

اقتصاد: از دروس چالشی و مسئله‌ای برای شما که این درس هم مانند روانشناسی ضریب دو را به خودش اختصاص داده است.

در ادامه‌ی مقاله باهمدیگر منابع کنکورتان را بررسی می‌کنیم تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید.
انتخاب منبع از کارهای مهم است، انتخاب منبع درست شما را به وجد می‌آورد و انتخاب منبع نادرست شما را از درس زده می‌کند و باعث پسرفت شما می‌شود علاوه بر این در این اوضاع بد اقتصادی هزینه‌ی زیادی هم روی دست شما می‌گذارد.
اگر انتخاب خوبی نداشته باشید به دلیل اینکه برای یک کتاب هزینه کرده‌اید مدام سعی می‌کنید با همان کتاب ها کلنجار بروید و در نهایت شاید از خودتان هم شاکی باشید که ای بابا چرا نمی‌توانم درست مطالب درسی را متوجه بشم؟
در نتیجه برای داشتن بهترین انتخاب با ما همراه باشید.

مقاله های مرتبط : 

👈نحوه تست زدن دروس انسانی+6 روش عملی

منابع ادبیات

منابع ادبیات
منابع ادبیات

ادبیات که برای شما علوم و فنون ادبی است، در کنکور شما سی سوال را به خودش اختصاص داده است و همانطور که گفتم بیشترین ضریب هم متعلق به همین درس است پس کمربندهایتان را محکم ببندید که برویم سراغ منابعش!
احتمالا خودتان می‌دانید و آگاهید اگر هم نیستید الان می‌شوید علوم و فنون ادبی درسی است مبحثی یعنی بخش تاریخ ادبیات آن با آرایه های آن بسیار متفاوت است و شما کتابی احتیاجی دارید که همه‌ی اینها را با هم پوشش بدهد و طبقه بندی باشد.
علوم و فنون ادبی جامع خیلی سبز: از منابع بسیار مناسب برای شروع علوم و فنون ادبی جامع خیلی سبز است.
لحن ساده و روانی دارد و شامل تمامی نکات و مفاهیم ارزشمند است از جداول و نمودار ها استفاده کرده است که برای به خاطر سپاری مطالب بسیار مفید است اگر سطح ضعیفی دارید این کتاب بهترین گزینه برای شماست.

علوم و فنون ادبی جامع مهر و ماه: این کتاب برای دانش آموزان سطح متوسط کتاب کار آمدی است زیر روی درسنامه بسیار کار کرده که نتیجه‌ی آن می‌شود دستیابی به عمق مطالب و تسلط بیشتر و در نهایت تعداد تست نادرست کمتر که نتیجه‌ی همه‌ی اینها می‌شود بالاتر رفتن اعتماد به نفس شما.

علوم و فنون ادبی جامع کنکور مشاوران آموزش: به گوش باشید که این کتاب از آن کتاب خفن ها است و همین اول کار به سراغش نروید که ضربه فنی می‌شوید.
این کتاب مخصوص دانش آموزان سطح بالا است و درسنامه‌ای خلاصه تر نسبت به دو کتاب قبلی دارد تست های قشنگ و دلبری داره که تسلط روی آنها درصد خوبی داخل کنکور به شما می‌دهد.

مقاله های مرتبط :

👈روش خواندن جغرافیا برای کنکور+6 روش رتبه برتری

منابع ریاضی

منابع ریاضی
منابع ریاضی

برویم سراغ بلای جان همه‌ی رشته ها ریاضی!

اگر همه جوره به ریاضی فحاشی می‌کنید و خاندانش را مورد عنایت قرار می‌دهید بهترین کار برای شما انتخاب یک منبع مناسب است.
ریاضی و آمار جامع تست خیلی سبز: این کتاب مثل باقی کتاب های انتشارات خیلی سبز کتاب گوگولی است که برای دانش آموزان سطح ضعیف توصیه می‌شود اگر در جدال با ریاضی هستید با این کتاب شروع کنید زیرا که درسنامه‌ای به روانی آب رود دارد و حسابی ارتباط شما با ریاضی را قشنگ می‌کند و از خستگی و یکنواختی شما جلوگیری می‌کند.

ریاضی و آمار جامع کنکور مهروماه: کتاب بسیار شیرینی است که قند و عسل از آن می‌بارد درسنامه‌ای دارد بسیار کامل و عالی که هم پایه‌ی شما را قوی تر می‌کند هم نکات تستی را به شما می‌گوید این کتاب را به دانش آموزانی که سطح متوسطی دارند پیشنهاد می‌کنم، دارای ۴۲ آزمون است که می‌توانید با آن خودتان را محک بزنید و سوالات کنکور را هم پوشس داده است.

ریاضیات جامع کنکور انسانی میکرو گاج و ریاضی و آمار جامع کنکور مشاوران آموزش: این دو کتاب هم از کتاب خفن‌ها هستند درسنامه‌ای قوی تر و تست های سطح بالاتر و دهن سرویس کنی دارند و پاسخنامه‌ی آنها توضیحات زیادی ندارد و به نکات بسنده کرده‌اند.
اگر سطح بالایی دارید به سراغ این کتاب ها بروید.
کتاب مشاوران آموزش بسیار خلاقانه است و سوالات آن شباهت زیادی به کنکور دارد.

مقاله های مرتبط : 

👈آیا مهندسی در رشته انسانی هست؟(آپدیت 1403)

منابع عربی

منابع عربی
منابع عربی(برای کنکور انسانی چه کتابهایی بخوانیم)

کیف حالک؟
تا اینجای کار یک نفس حرف زدیم نفسی تازه کنیم و بریم سراغ درس محل اعرابی و زجر دانش آموزان که بیست سوال کنکور شما را به خودش اختصاص داده است و ضریب پنج دارد.
برای پیدا کردن بهترین منبع برای عربی به این نکات توجه کنید:


-کتابی که انتخاب می‌کنید به بخش ترجمه و قواعد توجه ویژه کرده باشد.
-تست درک مطلب یا همان متن خودمان را داشته باشد تا مجبور تشوید یک بار دیگر برای کتاب درک مطلب هزینه کنید.


عربی جامع تست خیلی سبز: از آن کتاب هایی است که همه چیز را گفته و چیزی را از قلم نینداخته است، کتابی است برای تمام دانش آموزان اگر از عربی تنفر خاصی دارید این کتاب داستان شما و عربی را به enemis to lovers تبدیل می‌کند.


عربی جامع کنکور انسانی مهروماه: یک کتاب با درسنامه‌ی بسیار خفن برای شما رفقای خفن کیادرسی، تست هایی که طبقه بندی شده هستند و پاسخنامه‌ای که مثل معلم خصوصی تمامی نکات تست زنی را یاد می‌دهد و تو به خفن ترین سطح خودت در عربی می‌رسی این کتاب برای دانش آموزان سطح متوسط توصیه می‌شود همچنین اگر سطح متوسطی در عربی دارید می‌توانید از کتاب عربی جامع کنکور انسانی میکرو گاج برای بالاتر بردن درصدتان استفاده کنید.


و اما در آخر برویم سراغ کتاب خفن های عربی برای شما بچه‌های رشته‌ی انسانی
عربی جامع کنکور انسانی مشاوران آموزش و تیزشیم عربی انسانی مشاوران آموزش: دو کتاب پر مطالب مهم دیگر!
عربی تیزشیم مشاوران از آن کتاب هایی است که درسنامه‌ی بسیار کاملی دارد و حتی یک نکته هم جا نینداخته است اما بدرد کسی که عربی خوبی ندارد نمی‌خورد پس دقت کنید اگر همچنان دشمن عربی هستید سراغش نروید سطح تست های بالایی دارد و پاسخنامه‌ی آن هم دقیق و کامل است.

منابع علوم اجتماعی

بریم سراغ علوم اجتماعی یا همان جامعه شناسی شما
جامعه شناسی یکی از عجیب غریب‌های رشته‌ی انسانی است.
می‌فهمی ولی نمی‌فهمی
می‌فهمی ولی حفظ نمی‌کنی
یک گزینه‌ی آخر هم هست به نام هیچ کدام 🙂
جامعه شناسی را باید ترکیبی خواند و مهم ترین ویژگی یک منبع خوب برای شما داشتن درسنامه‌ی کاربردی و مفهومی است برویم سراغ معرفی منابع.

جامعه شناسی جامع کنکور تست خیلی‌ سبز: برای دانش آموزانی که گزینه‌ی هیچ کدام را انتخاب کرده‌اند بسیار کتاب مناسبی است درسنامه و پاسخنامه‌ی کاملی دارد که کمک می‌کند روی مطالب تسلط نسبی پیدا کنی و همچنین تست های استاندارد دارد که پله به پله شما را به موفقیت نزدیک تر می‌کند.

بانک تست جامعه شناسی جامع کنکور مهروماه: از اون کتاب‌هایی که در نگاه اول درسنامه‌ی حجیم آن شما را می‌ترساند اما اصلا نترسید که درسنامه‌ی آن از کامل ترین هاست که باید آن را با دقت بخوانید تا بتوانید تست های طبقه بندی شده‌ی آن را به راحتی پاسخ دهید و هنگامی که سراغ پاسخنامه‌ی پر نکته‌ی آن رفتید به مشکل بر نخورید اگر از گزینه‌ی هیچ کدام عبور کرده‌اید به سراغ این کتاب بیایید.

جامعه شناسی جامع کنکور مشاوران آموزش: باز هم یک کتاب دیگر از این نشر!
کلا کتاب‌های این نشر برای سرویس کردن شما هستند تا حسابی شما را تحت فشار بگذارند تا تبدیل به الماس شوید.
درسنامه‌ی این کتاب رویکرد مفهومی و کاربردی دارد و تست هایی بسیار نزدیک به کنکور دارد باشد که با این کتاب به قله‌ی جامعه شناسی برسید.

مقاله های مرتبط : 

👈آیارشته انسانی برای خنگ هاست؟+1403مشاغل پردرآمد

چرا هرچی درس میخونم نمیفهمم؟

منابع فلسفه و منطق

منابع فلسفه و منطق
منابع فلسفه و منطق(برای کنکور انسانی چه کتابهایی بخوانیم)

همانطور که خودتان می‌دانید درس منطق در پایه‌ی دهم رشته‌ی انسانی و درس فلسفه در پایه‌ی دهم و یازدهم رشته‌ی انسانی تدریس می‌شود و تقریبا همه‌ی انتشارات این دو درس را در یک کتاب آموزشی و تست قرار داده‌اند.
فلسفه و منطق از آن درس‌هایی است که کسب درصد خوب در آن برای شما حیاتی است و درسی است چالشی برای شما که هر سال نسبت به سال قبل سوالات آن به سوی مفهومی تر شدن می‌روند و برای پاسخ دادن به سوالات آن نیاز دارید که عمیق روی آنها فکر کنید زیرا با پاسخ سرسری و بدون فکر به جای کسب درصد خوب به سوی سقوط آزاد می‌روید.
یکی از اشتباهات رایج بین دانش آموزان رشته‌ی انسانی این است که فکر می‌کنند خواندن کتاب های درسی کافی هستند اما اینطور نیست و در این تله نیافتید کیادرس اینجاست که برای شما بهترین منابع را معرفی کند.


فلسفه و منطق جامع کنکور مهروماه: کتابی که برای شما یک شروع فوق العادست درست است که شاید حجم زیاد آن شما را در اول اذیت کند ولی از ریشه همه چیز را به شما آموزش می‌دهد از تست های طبقه بندی‌ش برایتان بگویم که از آسان به سخت چیده شده‌اند و پله به پله شما را به هدفتان نردیک تر می‌کند
پاسخنامه‌ای دارد باقلوا، مولف تک تک گزینه ها را برای شما بررسی کرده است و جای هیچ گونه ابهامی برای شما نگذاشته است بروید و با خواندن این کتاب عشق کنیدهااااا.


فلسفه و منطق جامع کنکور مشاوران آموزش: بعد از قوی تر کردن خودتان با کتاب مهروماه حالا وقت آن است که بروید سراغ کتابی که با منطق شما بازی کند.
شیوه‌ی گفتاری درسنامه‌ی آن اصلا شما را خسته نمی‌کند و برعکس شما هی به خواندن ادامه می‌دهید برای شما عشق جداول و نمودارها یک عالمه جدول و نمودار کاربردی گذاشته است که بروید حال کنید تمام عکس ها و کادرهای کتاب درسی را بررسی کرده است که اگر عمه‌ی طراح کنکور فرد مناسبی نبود و طراح کنکور به سراغ سوال پرسیدن از آن قسمت‌ها هم رفت شما مشکلی نداشته باشید.

منابع تاریخ و جغرافیا

منابع جغرافیا و تاریخ
منابع جغرافیا و تاریخ (برای کنکور انسانی چه کتابهایی بخوانیم)

از شوکه کننده ترین اتفاقات کنکور ۱۴۰۲ انسانی افزایش ضرایب دروسی بود که تا قبل از آن دروس مظلومی بودند که کسی توجه خاصی به آنها نمی‌کرد منظورم دو درس تاریخ و جغرافیا است ولی خب دیگه امسال از این خبرها که کلا آنها را نخوانید یا فقط یک پایه را بخوانید نیست و باید توجه ویژه‌ای به آنها داشته باشید.


منابع جغرافیا


جغرافیا جامع تست خیلی سبز: اگر با جغرافیا مشکل اساسی دارید و به نظرتان سمنان جنوب است و بندرعباس شمال این کتاب کمک بسیاری به شما می‌کند لحن مولف مثل همیشه گرم و صمیمی است و با حوصله‌ی همه‌ی مطالب را توضیح داده است تست ها هم که استاندارد و مطابق کنکور.


جغرافیای جامع کنکور مهروماه: اگر همچنان بندرعباس برایت شمال است این کتاب برای تو نوشته شده است و فرشته‌ی نجات توست.
این کتاب تقریبا تنها کتابی است که متن کتاب درسی را با حوصله خیلی زیاد توضیح داده است و تقریبا می‌شود گفت هیچ نکته‌ای را از قلم نینداخته.
یک عالمه جدول و نمودار دارد که مطالب را برای شما دسته بندی کرده است و هلویی است که مستقیم می‌رود در گلو.
تست های آن تنوع بسیار خوبی دارد و هرکدام از آنها آدرس دارند و همچنین بیست آزمون برای سنجش شما در کتاب قرار گرفته است.


جغرافیا جامع کنکور مشاوران آموزش: اگر جزء دانش آموزانی هستید که حتی می‌دانید اقلید و اسفراین کجا هستند این کتاب برای شماست که مرور سریعی رو همه‌ی مطالب داشته باشید و با کلی تست سخت و سطح بالا سر و کله بزنید.


منابع تاریخ


متاسفانه به خاطر حجیم بودن و سخت بودن مطالب تاریخ رشته‌ی انسانی شاید درس محبوبی بین دانش آموزان انسانی نباشد ولی خب به هر حال درسی است که باید خوانده شود برویم سراغ منابع تاریخ کنکور رشته‌ی انسانی.


تاریخ جامع کنکور مهروماه: از اون کتاب های رنگی رنگی است که همین رنگش شما را به وجد می‌آورد که آن را با جان و دل بخوانید علاوه بر درسنامه‌ش که دل شما را می‌برد تست های متوسط تا سطح قوی را دارد و در پایان هر پایه یک آزمون جامع دارد و بعضا پایه‌ها با یکدیگر ترکیب شده‌اند پاسخنامه هم که گلی از گلهای بهشت تمامی نکات و تحلیل ها به خوبی انجام شده‌اند خلاصه که کتابی است بوسیدنی.


تاریخ جامع کنکور انسانی مشاوران آموزش: مولف کتاب دوباره برای شما دانش آموزان انسانی ترکانده است و حسابی برایتان سنگ تمام گذاشته است این کتاب فقط یک کتاب ساده نیست بلکه تمام روش های مطالعه، نکات کنکوری و خط فکری طراح برای شما پوشش داده است متن کتاب خلاقانه است، تاریخ جامع کنکور مشاوران آموزش برای منبع اصلی بودن ساخته شده است حجم کتاب بسیار مناسب است و همینطور می‌شود برای دوران جمع بندی هم از آن استفاده کرد.
چیدمان مطالب تاریخی به خوبی رعایت شده است و همچنین به تصاویر و عکس ها نیز توجه کرده‌اند
دقت کنید که درسنامه کمی خلاصه نوشته شده است پس کتاب درسی خود را فراموش نکنید.
تست های این کتاب از تنوع و کیفیت خوبی برخوردار هستند و تمامی تیپ های تستی را پوشش داده است.

منابع روانشناسی

منابع روانشناسی
منابع روانشناسی(برای کنکور انسانی چه کتابهایی بخوانیم)

اگر یک درس برای بچه‌های انسانی وجود داشت باشد که کسب درصد صد در آن از واجبات است همین درس روانشناسی است!

روان شناسی جامع کنکور مهروماه: این کتاب کلی تست لا به لای درسنامه دارد که یادگیری شما را تا حد خوبی افزایش می‌دهد همچنین کادرهایی را برای شما مشخص کرده است و به بررسی نکات کنکوری پرداخته است واو به واو کتاب درسی بررسی شده است و چیزی جا نمانده است این کتاب راهبرد های سوالات کنکوری را در درسنامه برای شما مشخص کرده است که حسابی جذاب هستند و مهم تر از آن با مفهموم سر و کار دارند این کتاب برای شمایی که سال یازدهم ارتباط خوبی با روانشناسی نگرفته‌اید عالی است و با خواندنش روانشناسی را به نقطه قوت خود تبدیل می‌کنید تست های استانداردو طبقه بندی شده دارند تیپ بندی تست های روانشناسی اعم از مفهومی، حفظی و … رعایت شده است.
پاسخنامه‌ی کتاب نکات کنکوری و فراتر از آن را برایتان گفته است که درصدهای بالا بگیرید و کیف کنید
تیزشیم روانشناسی کنکور مشاوران آموزش: این کتاب برای شمایی که نیاز به درسنامه‌ ندارید و فقط دنبال تست های چالشی هستید عالی است زیرا درسنامه‌ی آن خلاصه‌ای از کتاب درسی است و چندان کمکی به شما نمی‌کند اما از لحاظ تست و پاسخنامه بسیار کامل و غنی است.

مقاله های مرتبط : 

👈خاطرات پشت کنکوری های موفق+5راز های موفقیت آن ها

منابع اقتصاد

منابع اقتصاد
منابع اقتصاد(برای کنکور انسانی چه کتابهایی بخوانیم)

خب خب می‌دانم که خسته شده‌اید از بس یک بند به شما منابع و کتاب معرفی کردم نفس راحت بکشید که آخرین کتاب ها را معرفی کنم و سپس بروید سراغ درس و مشق‌تان.
برویم سراغ درس اقتصاد
اقتصاد یک تک کتاب است که سوالات کنکورش زیاد تغییرات خاصی نداشته‌اند پس باید اولویت‌مان انتخاب کتاب هایی باشد که رویکردی مانند کنکور داشته باشند.


اقتصاد دهم هدف دار مشاوران آموزش: از کتاب هایی است که برای دانش آموزانی که رابطه‌ی خوبی با اقتصاد ندارند بهترین انتخاب است.
مولف کتاب قلم و گفتار خوبی دارد و به تمامی ابعاد تسلط کافی دارد و تست های کتاب از سطح آسان شروع می‌شوند و به سوی سخت تر شدن پیش می‌روند.


اقتصاد جامع کنکور مهروماه: اگر با اقتصاد رابطه‌یتان از حالت شکر آب در آمد این کتاب بهترین انتخاب می‌تواند برای شما باشد درسنامه کامل و جامع است و تست های آن مانند تست های کنکور هستند و پاسخنامه‌ی آن به شما میانبرهای تست زنی را آموزش می‌دهد که از جذابیت های این منبع است.


تیزشیم اقتصاد دهم مشاوران آموزش: برای حسن ختام این درس یک منبع خفن برای شمایی که دلتان تست های بالاتر از کنکور می‌خواهد.

کلام آخر با شما بچه‌های رشته انسانی

در این مقاله تمام سعی خودم را کردم که بهترین منابع را به شمایی که کارتان با ادبیات و شعر و شاعری و خلاصه هر چیز قشنگی است را معرفی کنم تا بتوانید آن چیزی بشوید که دوست دارید و از قله‌های موفقیت برای کیادرس دست تکان بدهید.
به عنوان حرف آخر با شما می‌خواهم بگویم که این کنکور هم تمام می‌شود و می‌رود و تمام چیزی که برای شما باقی می‌ماند خودتان هستید بیشتر از کنکور و درس و منابع مراقب خودتان باشید عزیزانم برایتان آرزوهای خوب دارم.

مقاله های پیشنهادی برای شما :

👈پردرآمدترین شغل رشته انسانی برای مردان 1403+معرفی

👈پردرآمدترین شغل رشته انسانی برای زنان 1403+معرفی

👈چگونه در زمان کوتاه درس بخوانیم؟+5روش عملی

👈چرا نمیتونم درس خوندن رو شروع کنم؟+ 5 روش عملی

سوالات متداول

این موضوع کاملا به محتوای کتاب های درسی شما بستگی دارد اگر کتاب وزارتی شما تغییری داشته است بهتر است کتاب چاپ جدید تهیه کنید اما اگر تغییری نداشته است نیازی به هزینه اضافه نیست.

خیر بچه‌ها جان خرج تراشی نکنید یک منبع خوب و در سطح خودتان انتخاب کنید و با همان پیش بروید برای سوالات اضافه تر هم از سوالات آزمونها استفاده کنید.

اگر وقت‌تان تنگ است به صورت مضربی تست بزنید یا به صورت زوج یا فرد اگر وقت اضافه اوردید به سراغ باقی تست ها بروید.

به post امتیاز دهید

لینک مطلب

https://kiaac.ir/?p=7625

در صورت هرگونه سوال درباره مسائل درسی و تحصیلی و درخواست مشاوره و برنامه ریزی حرفه ای میتوانید از طریق واتساپ و تماس مستقیم با شماره  ۰۹۱۰۰۸۰۰۷۱۸  با مشاوران ما در ارتباط باشید

انگیزیشی و جزوه و اخبار

اگر دلت جزوه های کاربردی و تخصصی تر و کلیپ های انگیزشی خفن تر میخاد
یا اخبار تازه کنکور و مدارس رو میخوای بدونی

دلت نکات مشاوره ای و پادکست انگیزشی میخاد؟

به کانال تلگرام کیادرس سر بزن
kia_ac@
>تازه یادم رفت کد تخفیف خدمات و محصولات در داخل کانال تلگرام پین میشه دائم چکش کن (ازدست ندیا!!!)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

60 درصد تخفیف با کد :

kiadars

ساعت‌
دقیقه
ثانیه

در کیادرس ثبت نام کن

پرتال دانش آموزی

سلام دانش آموز گرامی

درصورتی که ثبت نام خود را برای خدمات آموزشی انجام داده اید

می توانید با با نام کاربری و رمز عبور شخصی خود وارد پنل شخصی خود شده و آزمون و جلسات خود را شرکت کنید

درصورتی که هم ثبت نام نکرده اید

یک سری به

خدمات آموزشی کیادرس

بزنید ضرر نمی کنید