آکادمی کیادرس|academy kiadars
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

لیست کامل فصل های مهم ریاضی دهم تجربی(1403)

چرا نمیتونم درس بخونم ؟

فصل های مهم ریاضی دهم تجربی

فهرست مطالب

لیست کامل فصل های مهم ریاضی دهم تجربی

به یک مقاله‌ی دیگه خیلی خوش آمدید!
شاید عنوان این مقاله بگوید که فقط برای بچه‌های دهم تجربی کاربرد دارد اما بچه‌های دهم ریاضی هم می‌توانند از آن بهرمند شوند زیرا که کتاب ریاضی شما در سال دهم مشترک است علاوه بر آن نه تنها بچه‌های دهم بلکه بچه‌های یازدهم و دوازدهم نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.
پس این مقاله برای همه‌ی شما مفید است و خواندن آن خالی از لطف نیست.

در این مقاله لیست فصل های مهم ریاضی دهم تجربی ارایه می دهم.

ریاضی

امان از این ریاضی که روز و شب برای ما نگذاشته است با تجاربی هم که از کنکور دی و تیر ماه ۱۴۰۲ بدست آوردیم که کلا زندگی برایمان نگذاشته است و باید مثل یک ته تغاری لوس خانواده که هی توجه می‌خواهد به آن توجه کنیم تا یک وقت کار دستمان ندهد.


اگر بخواهم بگویم کل فصل های ریاضی دهم مهم است و سر و کله‌شان در کنکور حسابی می‌پلکد 🙂


اما خب اینجا لیستی از مهم ترین ها را باهم می‌خوانیم و به آنها توجه بیشتری می‌کنیم و به باقی فصل ها هم می‌پردازیم که یک وقت از شانس بسیار طلایی ما آنها سوگلی طراح امسال نشوند و دست ما در پوسته گردو بماند.
خیلی از شما فکر می‌کنید که بابا این ریاضی دهم مگر فصل مهم هم دارد؟
در برابر مشتق و کاربردمشتق دوازدهم که چیزی نیست اصلا!


ولی خب باید بگویم ریاضی دهم پایه‌ی ریاضی شما را می‌سازد که اگر پایه‌ی ریاضی خود را کج بنهید تا ثریا که دوازدهم و کنکور باشد این دیوار کج خواهد رفت و آن موقع علاوه بر کتاب سنگین ریاضی دوازدهم باید بدوید دنبال قدرمطلق و نامعادلات پس به ریاضی دهم توجه ویژه داشته باشید.
کفش‌های آهنی خود را به پا کنید که برویم ریاضی دهم را به خاک و خون بکشیم.

مروری بر فصل های ریاضی دهم تجربی

مروری بر فصل های ریاضی دهم تجربی
مروری بر فصل های ریاضی دهم تجربی

اول از همه مروری داشته باشیم بر روی کتاب ریاضی دهم تجربی و با آنها آشنایی پیدا کنیم و دستشان را به گرمی بفشاریم!

کتاب شما با فصل مجموعه، الگو و دنباله استارت می‌خورد.

شما در این فصل با مجموعه ها و قوانین آنها آشنا می‌شوید و خدا خیر دهد نمودار وِن را که بیشتر سوالات را می‌توان با همان حل کرد و نیازی به حفظ کردن حجم زیادی از فرمولها نداشت.

البته اگر شما فرمول person هستید و عاشق فرمول که حفظ کنید اما از من به شما نصیحت که نکنید زیرا مگر مغز شما چقدر توانایی حفظ فرمول دارد؟

مغز بیچاره باید فرمولهای فیزیک و شیمی را هم به خاطر بسپارد پس با مفاهیم ریاضی دوست باشید و هی نخواهید که فرمول حفظ کنید و بعد هم بلد نباشید از آن استفاده کنید البته بعضی جاها لازم است که فرمول بلد باشید آنها را یادتان نرود و حفظ‌شان کنید.

در ادامه‌ی این فصل شما با الگوها و دنباله‌های حسابی و هندسی آشنا می‌شوید.

از نظر من این قسمت ماجرا سخت می‌شود زیرا که تنوع سوالی در این بخش از فصل زیاد است و یک تیپ سوالی مشخص ندارد و طراح می‌تواند هر جور که‌ دلش می‌خواهد سوال را بپیچاند و دور از جانتان اشک شما را در بیاورد پس برای این فصل حسابی سوالات متنوع حل کنید تا قلق کار دست‌تان بیاید و خلاقیت‌تان در حل سوالات بالا برود.

این را هم بگویم که تا قبل از کنکور دی ۱۴۰۲ همه از بودجه‌ی کم این فصل می‌گفتند و گاها حذفش می‌کردند ولی یک دفعه سوگلی طراح ۱۴۰۲ شد و سه سوال اول دفترچه از این فصل طرح شد در برابر فصل های دیگر شاید چندان مهم نباشد اما از آن غافل نشوید.

مقاله های مرتبط : 

👈بهترین روش خواندن ریاضی از صفر+5 روش عملی

فصل دوم: مثلثات

مثلثات
مثلثات(فصل های مهم ریاضی دهم تجربی)

فصل دوم شما از آن فصل هایی است که اسمش را در لیست خواهید دید: مثلثات جذاب و دوست داشتنی!


پایه و اساس مثلثات رو شما در این فصل پی ریزی می‌کنید و با دایره و نسبت های مثلثاتی آشنا می‌شوید.

 

باید بدانید که مثلثات از آن فصل هایی است که در هر سه کتاب ریاضیات شما یک فصل را به خودش اختصاص داده و از اهمیت زیادی برخوردار است از همین الان آن را خوب یادبگیرید که بعدا به مشکل بر نخورید بسیار هم فصل شیرین و دوست داشتنی است هر کسی هم غیر این گفت دمپایی کیادرس همیشه حی و حاضر و آماده‌ی پرتاب است.

فصل های سوم و چهارم

فصل سوم کتاب‌تان همانطور که از اسمش مشخص است با جبر گره خورده است.

توانهای گویا و عبارت های جبری از آن فصل هایی است که همه جا به کار می‌آید مخصوص انواع عبارت های آن و اتحادها که در هر سوالی که ممکن است سر و کله‌شان پیدا می‌شود.

بهتر است اتحادهای پرکاربرد را روی یک برگه بنویسید و آن را جلوی چشم بچسبانید که در حافظه‌ی شما ماندگار شوند و از آنها حسابی تست بزنید تا در ذهن‌تان جا بیوفتند و از حفظ کردن آنها به صورت طوطی وار خودداری کنید.

از این فصل به طور مستقل معمولا در کنکور یک سوال طرح می‌شود البته فکر نکنید چون یک سوال طرح می‌شود پس عیبی ندارد می‌رویم ۲۹ سوال باقی مانده‌ی ریاضی را جواب می‌دهیم هاااا اصلا اینطور فکر نکنید که سر و کله‌ی اتحادها همه جا پیدا است.
فصل آسان و خوبی هم هست، راحت یادش می‌گیرید.

فصل چهارم از آن فصل هایی است که در طول کل دبیرستان به کار شما می‌آید.
باید آن را خوب یادبگیرید مخصوصا بحث تعیین علامت، قدرمطلق و حل معادلات درجه دو را جدی بگیرید
قدر مطلق را به شدت دریابید که هر مسئله‌ای را که بخواهند بپیچانند یک علامت قدر مطلق دور عبارت قرار می‌دهند و می‌گویند بفرمایید حل کنید.

و در ابتدای فصل با روش حل معادله دو مجهولی یا همان دلتا آشنا می‌شوید که حسابی کاربرد دارد و همچنین مربع کامل کردن که گاهی اوقات در بعضی سوالات به کار می‌آید و کار شما را حتی گاها ساده تر هم می‌کند

مقاله های مرتبط :

👈کامل ترین روش مطالعه ریاضی برای کنکور تجربی 1403+رتبه برتر ها

فصل پنجم: تابع

تابع
تابع(فصل های مهم ریاضی دهم تجربی)

رسیدیم به فصل پنجم.
آخ آخ تابع، امان از این تابع!


راستش را بخواهید تابع مانند برنجی است که آن را با هر نوع خورشتی می‌توان خورد خورشت ها هم در اینجا از مثلثات شروع می‌شود و تا کاربرد مشتق ادامه دارد.
این فصل را بسیار جدی بگیرید و تعریف تابع را بلد باشید.
تعیین دامنه و برد را به خوبی فرا بگیرید که هی قرار است به شما بگویند دامنه و برد تابع های عجیب و غریب را بدست بیاورید و یک تغییراتی هم در آن اعمال می‌کنند و می‌گذارند جلوی شما.


اگر می‌خواهید در مواجه با تابع در گِل نمانید از همین الان آن را به خوبی یادبگیرید.
این فصل قرار است در ادامه در لیست فصل های مهم جایگاه اول را کسب کند.

چرا مطالعه می کنم اما نتیجه نمی گیرم ؟

فصل های شش و هفت

فصل شش و هفت
فصل شش و هفت(فصل های مهم ریاضی دهم تجربی)

دیگر داریم به آخرهای کتاب‌تان نزدیک می‌شویم.

رسیدم به فصل ششم که فصل جدیدی است و شامل جایگشت‌ها، شمارش و ترکیب است با اینکه بحث مستقلی به نظر می‌رسد ولی خب آنقدرها هم مستقل نیست اگر آن را خوب یادنگیرید باید تا حدودی با فصل احتمال و کلا سوالات احتمال خداحافظی کنید زیرا که این فصل پیش نیاز صد درصدی احتمال است.

حسابی مراقب این فصل باشید که یک وقت اذیت‌تان نکند.

رسیدیم مرحله‌ی آخر یا همان فصل آخر که آمار و احتمال است این فصل مقدمه‌ای است برای احتمالاتی که در پایه‌های یازدهم و دوازدهم آن را می‌خوانید احتمال هم از آن فصل هایی است که باید مراقبش باشید.
لطفا و خواهشا از همین ابتدا سنگ های خود را با او وا بکنید که بعدا در زندگی به مشکل بر نخورید.

مقاله های مرتبط : 

👈راز موفقیت درس خوان ها چیست؟+ 6 راز طلایی

لیست فصل های مهم

لیست فصل های مهم
لیست فصل های مهم(فصل های مهم ریاضی دهم تجربی)

خیلی خوب!
حالا که باهم مروری روی کتاب درسی‌تان داشتیم هم اکنون می‌توانیم لیست خودمان را ارائه دهیم.
توجه کنید که لیست یکجورهایی به ترتیب اهمیت نوشته شده است و هرچه به پایان آن نزدیک می‌شویم از اهمیت فصل ها کاهش می‌یابد.


فصل پنجم تابع:

اول از همه با تابع شروع می‌کنیم، شاید فکر کنید خیلی دارم تاکید می‌کنم روی این فصل ولی هرچقدر پیش بروید خودتان می‌فهمید که حق داشتم که این همه تاکید کنم.
تابع از مهم ترین فصل های کتاب دهم است و مطالب آن بسیار جدید و نو.


 همه جوره هم می‌توان از آن سوال داد و برای هر تعریفی که در کتاب ریاضی با آن روبه‌رو می‌شوید می‌توان یک تابع ارائه داد و کلا همانطور که گفتم با هر خورشتی می‌توان آن را خورد.


این فصل هم در امتحانات نهایی شما که قرار است سرنوشت ساز باشد اهمیت دارد هم در کنکور اهمیت زیادی دارد شاید خودش ۲الی۳ سوال به صورت مستقل داشته باشد اما در سوالات دیگر هم می‌توان یک رد پایی از آن دید.


این فصل جزء فصل های مهم و تست خیز است اما مستقل نیست!

منظور از مستقل بودن این است که در پایه‌های دیگر هم یک فصل را به خودش اختصاص داده است.
خلاصه که فصل مهم و پراهمیتی است تست هم که زیاد دارد جدی بگیرید.

 

خواندن آن را اگر هم در فهم آن به شکل برخوردید از درسنامه‌های مختلف استفاده کنید سوالات متنوع حل کنید و از آن تست بزنید و پاسخ تست ها را به دقت بخوانید و اگر تستی نکته‌ی مهمی داشت آن را هایلایت کنید.
ممکن است به تستی برسید که پاسخ آن را بلد نباشید و به پاسخنامه مراجعه کنید بعد از خواندن پاسخنامه یک دور دیگر سوال را خودتان حل کنید تا از یادگیری خود مطمئن شوید.


فصل دوم مثلثات:

از شیرین بودن این فصل هرچه بگویم کم گفتم.
قند و عسل است این مثلثات نبینم از آن بد بگویید که واقعا فصل نازی است آن هم مثلثات دهم که دیگر واقعا ساده و روان پیش می‌رود و اذیت کننده نیست.


دایره مثلثات و نسبت های مثلثاتی را به خوبی یادبگیرید که حسابی کار راه بنداز هستند از روابط بین نسبت های مثلثاتی و ارتباط نسبت های زاویه‌های متمم و مکمل غافل نشوید که حتما یک تست کنکور از آن دارید.


از کل مبحث مثلثات ۳الی۴ سوال در کنکور شما می‌آید که اگر معادلات مثلثاتی را فاکتور بگیریم بقیه آنها در بیشتر مواقع قابل حل هستند و می‌توانید از آن درصد بگیرید در امتحانات شما هم فصل حائز اهمیتی است به خصوص در امتحانات نوبت اول سال تحصیلی.


این فصل هم مستقل نیست و در دو کتاب پایه‌های دیگر نیز دیده می‌شود و در ضمن مطالب به یکدیگر پیوسته هستند و همین مثلثات دهم را اگر خوب یادنگیرید بعدا آخر کوچه‌ای بن بست با چاقو منتظر شما است.
دیگر خود دانید از ما گفتن بودن!

 


فصل چهارم معادله‌ها و نامعادله‌ها:

فصل در ظاهر آسان در باطن هم آسان.
در این فصل تعیین علامت و قدر مطلق شاید کمی شما را خسته کند ولی خب حل معادله و نامعادله در کنکور از اهمیت زیادی برخوردار است و همانطور که در بالاتر هم اشاره کردم حواس‌تان به این قدر مطلق باشد و گول ظاهرش را نخورید که نامرد روزگار است.


از این فصل شما در کنکور حدودا ۳ سوال می‌آید که اگر خوب آن را فراگرفته باشید پاسخ دادن به سوالات آن برای شما چندان هم سخت نخواهد بود.

 

این نکته را هم در نظر داشته باشید که آخر هر سوالی شما باید یک x خیر ندیده پیدا کنید که حل معادلات و نامعادلات در اینجا به کمک شما خواهند شتافت همچنین در امتحان نوبت اول و نوبت دوم اهمیت دارد و بارم خوبی را به خودش اختصاص می‌دهد که شما نیز می‌توانید به راحتی آن را از آن خود کنید.


فصل ششم و هفتم احتمالات:

ببینید عزیزانم این دو فصل شاید از هم مستقل به نظر بیایند ولی خب به جان خودم که نیستند.

 

شما اگر ترکیب بلد نباشید در نیمی از سوالات احتمال گیر می‌کنید پس اول شمارش و ترکیب را به خوبی یادبگیرید زیرا که یک سوال مستقل هم در کنکور دارد.

 

سپس بروید سراغ احتمال و همینجا هرجوری هست آن را در مغزتان جا کنید که اگر احتمال در همین مقطع در ذهن‌تان خودش را جا کرد که خیلی هم خوب!

اگر نکرد در مقاطع بعدی مجبوریم به اعمال خشونت آمیز دست بزنیم و هرجوری هست آن را در مغز شما جای دهیم!

 

این فصل هم مستقل نیست و در دو کتاب بعدی هم قرار است با آن ملاقات داشته باشید پس همین الآن با آن رابطه‌ی خوبی بر قرار کنید در کنکور شما هم احتمالات ۲ سوال دارد اما در امتحان نهایی شما بارم سنگینی دارند این دو فصل و ممکن است سوالات دو صحفه‌ی آخر امتحان شما فقط از این دو فصل باشد آنها را دریابید.

 


فصل اول مجموعه، الگو و دنباله:

الان با خودتان می‌گویید یک دفعه بگو کل کتاب را واو به واو بخوانید دیگر!
حقیقتا باید همین را بگویم چون نمی‌دانم طراح کنکور برای شما چه خوابی دیده است یک دفعه می‌گویم حالا این فصل را هم اگر خواستید نخوانید بعدش سر جلسه کیلو کیلو از همان فصل سوال داده‌ند و شما چون من گفتم مهم نیست آن را نخوانده‌اید و به سمتم دمپایی پرتاب می‌کنید.

 


مثل کنکور دی ماه ۱۴۰۲ که با سه سوال از این فصل غافلگیر شدیم پس به این فصل هم توجه کنید اما کمی کمتر و اگر الگو و دنباله برایتان سخت است حداقل به مجموعه ها توجه کنید یا برعکس خلاصه که در خواب غفلت نمانید.


فصل سوم توان های گویا و عبارت های جبری:

اهمیت کمتری نسبت به باقی فصلها دارد اما تست خیز است و راحت.
سوالاتش هر چقدر هم سخت باشند هلو بپر تو گلو هستند و می‌توانید با تست زدن از پس آنها به خوبی بر بیایید.

از همه مهم تر کلی اتحاد ریز و درشت دارد که باید آنها را ملکه‌ی ذهن خود کنید زیرا هر وقت دلشان بخواهد یک اتحاد در یک سوالی جای می‌کنند حالا شما به خاطر بلد نبودن یک اتحاد ساده باید قید آن را بزنید.

 

این را هم بگویم که فصلی است مستقل و در همین دهم می‌خوانیدش و با او خداحافظی می‌کنید ولی هوای او را داشته باشید تا آن هم در آینده هوای شما را داشته باشد.

راهکارهایی برای درک بهتر ریاضی دهم تجربی

راهکار
راهکار(فصل های مهم ریاضی دهم تجربی)

در آخر هم بیایید چند راهکار برای خواندن این درسی که تبدیل به چالشی برای کنکور شده است و برای بعضی از شما سخت و طاقت فرسا است بدهم که بعد بروید دنبال درس و مشق‌تان.

تمرین مدوام: ریاضی درسی تمرینی است نه خواندنی باید با مسائل مختلف آشنا شوید.
تمرین مداوم یکی از عوامل اصلی برای بهبود مهارات ریاضیاتی است. این تمرینات به شما کمک می‌کنند تا با مسائل و مفاهیم مختلف ریاضی آشنا شوید و مهارت‌های خود را تقویت کنید. در زیر چند نکته برای اجرای تمرین مداوم در ریاضیات آورده شده است که با کمک آنها موفق تر باشید:

تعیین زمان مشخص: زمان مشخصی را برای تمرین ریاضیات در روز مشخص کنید و تا زمان ممکن به آن پایبند باشید.

انتخاب منابع مناسب: از کتب درسی، جزوه‌ها، ویدئوها یا منابع آنلاین مناسب برای تمرین استفاده کنید.

تنوع در تمرینات: از تنوع در موضوعات تمرینات خود استفاده کنید. روی یک عنوان تمرکز نکنید و روی همه‌ی مباحث ریاضی به تسلط برسید

تعیین اهداف مشخص: اهداف روزانه یا هفتگی خود را مشخص کنید. این اهداف باید قابل اندازه‌گیری و مدیریت باشند. مثلا اینکه چه مدت می‌خواهید به حل تمارین بپردازید

حل مسائل عمیق: به جای تمرینات سطحی، سعی کنید مسائل پیچیده‌تر و چالش‌برانگیزتر را حل کنید. اینکار نجات بخش شماست باور کنید

بررسی اشتباهات: هنگامی که یک تمرین را حل می‌کنید و اشتباه می‌کنید، بررسی دقیقی از اشتباهات خود داشته باشید و از آنها یاد بگیرید. تحلیل آزمون های آزمایشی هم یادتان نرود

پشتیبانی از گروه یادگیری: با دوستان یا همکلاس‌های خود در گروه‌های مطالعه شرکت کنید و تمرینات را با یکدیگر مرور کنید.

ثبت پیشرفت: پیشرفت خود را ثبت کنید. این می‌تواند شامل نمودارهای پیشرفت یا یک دفتر یادداشت باشد. و طبق پیشرفت هایی که داشته‌اید برای خودتان جایزه بگذارید جایزه حتی می‌تواند خواندن درس مورد علاقه‌تان باشد.

با تمرین مداوم و مستمر، مهارت‌های ریاضیاتی شما تقویت خواهد شد و بهبود قابل توجهی در درک و حل مسائل خواهید داشت این را هم بگویم که می‌دانم اولش سخت است اما هرچقدر بگذرد خودتان متوجه میزان شیرین بودن این درس می‌شوید.

راهکار بعدی مشارکت در کلاس است:

مشارکت در کلاس:‌ مشارکت فعال در کلاس یکی از راه‌های مؤثر برای درک بهتر مطالب و بهبود مهارات ریاضی است. در زیر توضیحاتی برای افزایش مشارکت در کلاس آورده شده است:

پیش‌خوانی مطالب:‌ قبل از کلاس، به موضوعاتی که قرار است مورد بحث قرار گیرند، یک نگاه بیندازید. این کمک می‌کند تا با مباحث آشنا شوید و سوالات مفهومی داشته باشید.

پرسش سوالات: در کلاس، از حق پرسش استفاده کنید. اگر چیزی روشن نیست یا سوالی دارید، حتماً بپرسید. این کار به شما کمک می‌کند مفاهیم را بهتر درک کنید.

مشارکت در بحث‌ها: در هنگام بحث‌ها، نظرات و دیدگاه‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. این ارتباط مستقیم با مطالب و کاربرد آنها را افزایش می‌دهد.

حل مسائل: اگر معلم سوالی مطرح کرد یا یک مسئله را حل کرد، سعی کنید خودتان نیز همان مسئله را حل کنید. این تمرین به تثبیت مفاهیم کمک می‌کند.

گوش دادن به دقت: به دقت به توضیحات معلم گوش کنید و تمرکز خود را حفظ کنید. این اطمینان حاصل کنید که هر گونه ابهامی را در کلاس حل کنید.

نکات را در دفتر یادداشت کنید: نکات مهم را در دفتر یادداشت کنید. این کمک می‌کند تا مفاهیم را بعداً به سادگی بازبینی کنید.

همکاری با همکلاس‌ها: در کار گروهی یا فعالیت‌های گروهی، با همکلاس‌های خود همکاری کنید. تبادل نظر و تفاهم مطالب را افزایش می‌دهد.

با این راهکارها، مشارکت در کلاس به یک تجربه یادگیری فعال و موثر تبدیل می‌شود و به درک بهتر شما از موضوعات کمک خواهد کرد.

راهکار آخر من هم به شما استفاده از منابع توضیحی است.

مراجعه به منابع توضیحی: استفاده از کتاب‌ها، ویدئوها یا منابع دیگری که توضیحات جامع و قابل درکی ارائه می‌دهند به فارسی آسان بخواهم بگویم منظور همان استفاده از درسنامه و ویدئوهای آموزشی است اگر در درک ریاضی به مشکل برخوردید می‌توانید از درسنامه ها و ویدئوهای آموزشی اساتید خوب کشور استفاده کنید.

مقاله های مرتبط : 

👈آموزش آسان ترین روش تند خوانی+6 روش علمی

سخن پایانی

سخن پایانی
لیست فصل های مهم ریاضی دهم تجربی

حرف آخر را هم بزنم و بعد محکم بغل‌تان کنم و راهی درس.
مثل همیشه می‌گویم که شما بچه‌های ارزشمند کیادرس هستید و برای ما بسیار مهم و موفقیت شما مانند موفقیت خودمان است و آرزوی آن را داریم.
اگر با همه‌ی این چیزهایی که گفتم بازهم ریاضی را دوست نداشتید و هرکاری کردید موفق به ارتباط گرفتن با آن نشدید عیبی ندارد شاید توانایی شما در درس دیگر و یا کار دیگری باشد به خودتان سخت نگیرید که یک دانه بیشتر از شما در دنیا نیست.
از استرس هم به دور باشید که سم مهلکی است برای همه‌ی تلاش های شما.

مقاله های پیشنهادی : 

👈اموزش برنامه ریزی برای شب امتحان+5روش کاربردی

👈روش صحیح مطالعه بدون فراموشی+7روش عملی

👈کسانی که با سختی درس خواندند+3 راز موفقیت

سوالات متداول

به طور کلی فصل های مثلثات، تابع، احتمال، معادلات و نامعادلات، حد و پیوستگی و لگاریتم، حدود ۶۰ درصد ریاضی کنکور تجربی رو پوشش می‌دهند که با توجه به توانایی خود می‌توانید هر یک از این فصلها را بخوانید.

اگر اینقدر در ریاضی خفن شده‌اید می‌توانید از کتاب ریاضی نردبام جامع و آیکیو جامع استفاده کنید اگر کنکوری هستید و اگر پایه هستید از کتاب پایه‌ی آیکیو استفاده کنید.

می‌توانید از کتاب های خیلی سبز استفاده کنید اگر دهم هستید از کتاب ماجراهای من و درسام برای یادگیری بهتر کتاب استفاده کنید و از کتاب تست آن برای تست زنی.

به post امتیاز دهید

لینک مطلب

https://kiaac.ir/?p=7966

در صورت هرگونه سوال درباره مسائل درسی و تحصیلی و درخواست مشاوره و برنامه ریزی حرفه ای میتوانید از طریق واتساپ و تماس مستقیم با شماره  ۰۹۱۰۰۸۰۰۷۱۸  با مشاوران ما در ارتباط باشید

انگیزیشی و جزوه و اخبار

اگر دلت جزوه های کاربردی و تخصصی تر و کلیپ های انگیزشی خفن تر میخاد
یا اخبار تازه کنکور و مدارس رو میخوای بدونی

دلت نکات مشاوره ای و پادکست انگیزشی میخاد؟

به کانال تلگرام کیادرس سر بزن
kia_ac@
>تازه یادم رفت کد تخفیف خدمات و محصولات در داخل کانال تلگرام پین میشه دائم چکش کن (ازدست ندیا!!!)

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جشنواره شگفتانه

فقط 97 هزار تومان

دقیقه
ثانیه

در کیادرس ثبت نام کن

پرتال دانش آموزی

سلام دانش آموز گرامی

درصورتی که ثبت نام خود را برای خدمات آموزشی انجام داده اید

می توانید با با نام کاربری و رمز عبور شخصی خود وارد پنل شخصی خود شده و آزمون و جلسات خود را شرکت کنید

درصورتی که هم ثبت نام نکرده اید

یک سری به

خدمات آموزشی کیادرس

بزنید ضرر نمی کنید