آکادمی کیادرس|academy kiadars
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

راز موفقیت در درس ریاضی چیست؟+ 6 روش عملی

60 درصد تخفیف با کد :

kiadars

کمتر از 200 هزار تومان

ساعت‌
دقیقه
ثانیه
راز موفقیت در درس ریاضی

فهرست مطالب

راز های ناگفته و مخفی در درس ریاضی

راز موفقیت در درس ریاضی چیست ؟

درس ریاضی از دروس چالش برانگیز برای همه‌ی رشته‌ها و پایه‌ها و خلاصه همه‌ی دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی است که به همین دلیل عالم و آدم از آن فرار می‌کنند و فکر می‌کنند ریاضی غول بی شاخ و دمی است که سایه به سایه دنبالشان می‌کند!

من برعکس فکر می‌کنم ریاضی دوست خوب و پرکاربردی است که اگر با آن طرح رفاقت صمیمانه بریزید او در باقی دروس مثل فیزیک، شیمی و … دست شما را می‌گیرد و پا به پای شما راه می‌آید و شما را راهنمایی می‌کند.


رفاقت صمیمی با این درس رازهایی دارد که من آنها را به شما یاد می‌دهم.
در این مقاله ابتدا با این دوست آشنا می‌شویم و سپس من برای شما ۶ راز برای موفقیت‌تان در این درس می‌گویم.

پس با من در مقاله رازهای موفقیت درس ریاضی همراه باشید.

رازهای ناگفته
رازهای ناگفته(راز موفقیت در درس ریاضی)

آشنایی کلی با درس ریاضی

ریاضی درسی مفهمومی و حل کردنی است حتی شما برای حفظ کردن فرمول‌های آن نیاز به فهمیدن و درک کردن آنها دارید و حفظ کردن به تنهایی کمکی به شما نمی‌کند پس اول از همه بدانید و آگاه باشید تا وقتی مغز شما بخواهد ریاضی را حفظ کند مخ ریاضی زده نمی‌شود و طرح دوستی کنسل است!


ریاضی به مغز و ذهنی تحلیل گر و خلاق نیاز دارد که در طول زمان باید به آن دست یافت و نباید انتظار رفتن راه صد ساله در یک شب را داشته باشید.
پس در اولین قدم در دوستی با ریاضی صبر و حوصله داشته باشید.
حال برویم سراغ قدم ‌های بعدی که شامل رازهای موفقیت در این درس است.

👇راز موفقیت در درس ریاضی چیست ؟

تمرین و تکرار اولین و مهم ترین راز

تمرین و تکرار
تمرین و تکرار(راز موفقیت در درس ریاضی)

راز موفقیت در درس ریاضی تمرین و تکرار است چیزی که توسط شما همیشه‌ی خدا نادیده گرفته می‌شود.

می‌دانم که این روزها هیچ کداممان صبر و حوصله‌مان برای تمرین و یادگیری قد نمی‌دهد و می‌خواهیم مثل reels های اینستاگرام سریع همه چیز برود در مغزمان و بعد هم با درس خداحافظی کنیم.

تقویت قوه‌ی تحلیل از مهم ترین‌ها:

و اما ریاضی یک ذهن تحلیل‌گر می‌خواهد که قوۀ تحلیل مغز ما به‌ مرور زمان و با تمرین و تکرار به دست می‌آید. قوه‌ی تحلیل شما مانند گیاه کوچکی است که باید رشد کند و به درختی تنومند تبدیل شود و ثمر بدهد.

تمرین کردن باعث می‌شود ذهن ما با علائم، فرمول‌ها و روش‌های حل مسائل ریاضی آشنا شود و آنها را در خود نگهداری و حفظ کند.
تکرار ریاضی نیز باعث می‌شود این مفاهیم در ذهن شما ثبت شود و به قولی ملکه‌ی ذهن شما شود.
تمرین و تکرار مانند کود و آبی است که شما پای درخت قوه‌ی تحلیل خود می‌ریزید که آن را رشد بدهید و تقویت کنید.

یادتان باشد که ریاضی عاشق این گیاه است و هر چقدر این گیاه قوی تر باشد ریاضی برای شما دوست بهتری خواهد بود.
پس بنابراین برای تسلط بر مباحث ریاضی باید تمرین زیادی داشته باشید.

همچنین تمرین کردن بهترین راه حل برای یادگیری فرمول‌ها است به طوری که هر چقدر بیشتر از یک فرمول مسئله حل کرده باشید آن فرمول بهتر در ذهن شما ثبت می‌شود و شما سر جلسه‌ی امتحان گاها بدون اینکه فکر کنید حال سوال از کدام فرمول حل می‌شود سوال را حل می‌کنید.

حال چگونه تمرین کنیم؟

تمرین ها را از آسان به سخت حل کنید:

اینکار به شما اعتماد به نفس می‌دهد و ذهن شما را پله به پله آماده می‌کند تا بتوانید مسائل سخت را حل کنید.

گام به گام مسائل را حل کنید:

داد‌ه‌های مسئله را گوشه‌ی دفتر خود یادداشت کنید و با اولویت و ترتیب مجهولین مسئله را بدست آورید
تمیز بنویسد:

باید یک دور گوش همه‌ی شما را پیچاند که سر جدتان تمیز بنویسد!

از گوشه‌ی دفتر شروع کنید به نوشتن و جلو بروید باور کنید خیلی از شما به خاطر نامرتب نوشتن اطلاعات و داده‌های خود را گم می‌کنید یا اشتباه به دست ‌می‌آورید، دور جواب‌های که به دست می‌آورید خط بکشید تا آنها را گم نکنید و نخواهید از اول مسئله را حل کنید.

مقاله های مرتبط : 

👈برای رشته ریاضی چه درس هایی مهم است؟(آپدیت 1403)

کلاس ها را شرکت کنید و در کلاس پویا و فعال باشید

شرکت در کلاسها
شرکت در کلاسها

شرکت به صورت مرتب و منظم در کلاس:

 شرکت به صورت مرتب و منظم برای یادگیری شما کاملا مهم است، تا جایی که می‌توانید غیبت نکنید و حداقل هر کلاسی را می‌پیچانید این یکی را نپیچانید.
غیبت کردن سر کلاس باعث عقب افتادگی شما می‌شود و شما بعدا برای جبران همان غیبت هم باید وقت بگذارید و زمان و وقت دیگری را نیز از دست می‌دهید.

در کلاس پویا باشید:

کلاس ریاضی کلاسی است جدی و خشک. نرمی زیادی در آن وجود ندارد که به اصطلاح به شما خوش بگذرد ولی به این معنی نیست که شما سر کلاس چرت بزنید یا داستان بخوانید.
سعی کنید هرجای کلاس که نشسته‌اید حواستان کامل به درس و گفته‌های معلم باشد.

با دوست و بغل دستی خود قهر باشید:

در کلاس ریاضی تنها دوست و رفیق شما درس ریاضی و سخنان معلم هستند و باید تمام توجه شما به تخته‌ی کلاس باشد فقط نوشته های روی تخته مهم نیستند، بلکه تک تک کلمات استاد هم مهم هستند و به شما کمک می کنند نوع نگاه استاد در مورد حل سوالات رو یاد بگیرید.

نکته مهم دیگر این است که به عنوان مثال هنگامی که معلم در حال حل کردن سوالی است دقت کنید از کجا شروع به حل کردن مسئله می‌کند و مراحل فکر و حل معلم خودتان را یادداشت کنید البته فراموش نکنید که اینکار به معنی حفظ کردن روش حل نیست! بلکه فقط قرار است ذهن شما را مرتب کند و نقشه‌ی راه را به شما نشان بدهد.

از نکته برداری غافل نشوید:

نکات و جزواتی که معلم می‌گوید را به زبان خودتان بنویسد چرا که این شما هستید که باید آن را بخوانید پس هرطور که راحت هستید جزوه برداری کنید.
موقع درس دادن معلم شش دانگ حواستان را به تخته بدهید که مطلبی از زیر دستتان در نرود.

این نکته را هم به یاد داشته باشید که نکته برداری و تخته نویسی بکنید اما کپی برداری را اصلا و ابدا انجام ندهید و اینطور نباشد که صبر کنید معلم مسئله را حل کند و شما فقط به تخته زل زده باشید و هیچ چیزی هم دستیگرتان نشده باشد و فقط جواب ها را وارد دفتر کنید دست به قلم بشوید و پا به پای معلم پیش بروید.

در کلاس سوالات خودتان را بپرسید:

اگر مطلبی را متوجه نشدید از سوال پرسیدن نترسید و از معلم خود سوالتان را بپرسید اگر سوال به خصوصی نیز دارید یادداشت کنید و بعد از پایان کلاس از معلم خودتان بپرسید.
در کلاس تا می‌توانید بیاموزید و یادبگیرید که طلایی ترین فرصت برای شماست.
از کلاس بیشترین بهره را ببرید و وقت را تلف نکنید که اگر این اشتباه را مرتکب شدید باید دو برابر وقت بگذارید تا مطالب تدریس شده را خودآموز یادبگیرید.

خلاصه نویسی کنید:

از خلاصه نویسی غافل نشوید!
البته در ریاضی هر مسئله‌ای نکته‌ای دارد که اگر اشتباه کنید می‌بینید در آخر کل جزوه را باز نویسی کرده اید
برای خلاصه نویسی فقط کافی است فرمول های آن مبحث را یادداشت کنید و به عنوان اولین برگه در دفترتان قرار بدهید با این کار شما در نهایت خلاصه‌های بکر و خوبی دارید که به راحتی می‌توانید با مرور کردن آنها به موفقیت برسید.

مقاله های مرتبط : 

👈بهترین روش خواندن ریاضی از صفر+5 روش عملی

چرا مطالعه می کنم اما نتیجه نمی گیرم ؟

با دوستان خود درس بخوانید و به یکدیگر درس بدهید

با دوستان خود درس بخوانید
با دوستان خود درس بخوانید

می‌دانم که این روزها پیدا کردن دوست برای درس خواندن آن هم دوستی که دوست باشد نه رقیب از پیدا کردن سوزن در انبار کاه سخت تر است ولی سعی کنید برای خودتان دوستی پیدا کنید که بعضا با یکدیگر درس بخوانید.

البته همیشه هم قرار نیست با دوستانتان درس بخوانید همانطور که گفتم بعضا اینکار را انجام بدهید زیرا برای یادگیری درس بهتر است خودتان اغلب اوقات به تنهایی روی مطالب تمرکز کنید و برای خودتان درس را تفسیر کنید و مورد بررسی قرار دهید.

درس خواندن گروهی و با دوستان:

می توانید افکار خودتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و ببینید که آنها روی مسائل چگونه فکر می کنند و در برخورد با تمرینات چه راه حلی را در نظر می گیرند.

درس خواندن با یکدیگر باعث می‌شود تا تمارین و تکالیف خود را باهم حل کنید و اگر به مشکلی برخوردید از یکدیگر بپرسید و همان لحظه آن را رفع کنید.

اگر شما سوالی را بلد نبودید دوستتان به شما کمک خواهد کرد و اگر دوستتان در حل مسئله‌ای به مشکل برخورده بود شما او را راهنمایی خواهید کرد اینطوری دیگر اعصاب خوردی اینکه چرا مسئله‌ای را بلد نیستید را ندارید.

وقتی از یکدیگر سوال می‌پرسید حتی اگر جواب را بلد نباشید به دنبال جواب خواهید گشت و به ذهنتان فشار می‌آورید و این شکلی است که قسمت خلاقیت ذهنتان را تقویت می‌کنید و در مواجهه با مسائل سخت یا پیچیده تر سردرگم نمی‌شوید یا احساس نابلدی نخواهید کرد.

یکی از بهترین راه‌های یادگیری درس دادن مطلبی که به تازگی خودتان آن را فرا گرفته‌اید به دیگران است.

و این حرف از ویلیام گلاسر روانشناس آمریکایی را در ذهن داشته باشید که می‌گوید: ۹۰ درصد از آنچه به دیگران یاد می‌دهیم در ذهنمان باقی می‌ماند. پس با یاد دادن مطالب آموخته شده یک بیمه‌ی نود درصدی برای ماندگار شدنشان در ذهنتان پرداخت کرده‌اید.
اکنون می‌توانم حدس بزنم که پیش خودتان می‌گویید: کیادرس، الان از کجا شاگرد پیدا کنیم که به آن درس بدهیم؟
پاسخ این سوال خیلی ساده است، از هیچ جا!

بله درست شنیده‌اید پاسخ کیادرس به شما این است که از هیچ جا نمی‌خواهد شاگرد پیدا کنید زیرا شما می‌توانید برای یک شخصیت خیالی یا یک عروسک درس بدهید.
می‌دانم که الان با خودتان می‌گویید ساقی محله‌ی کیادرس حلال خور نیست ولی کمی صبر کنید تا توضیح بدهم.

شما حتما نیاز نیست کسی را داشته باشید که به طور حرفه‌ای بخواهید به او درس بدهید همینکه یک شی رو به روی شما به عنوان شاگرد باشد کفایت می‌کند.

شما شروع به درس دادن مطالبی که فرا گرفته‌اید می‌کنید و موقع تدریس متوجه می‌شوید که کدام قسمت توضیحش برایتان سخت است یا کدام قسمت را اصلا خودتان یاد نگرفته‌اید و دوباره می‌روید اطلاعات خود را کامل می‌کنید به این صورت شما هم یک دور مطالبی که بلد بوده‌اید را مرور کرده‌اید هم متوجه عیب و ایرادات و یادگیری های ناقص خود شده‌اید.

مقاله های مرتبط :

👈کامل ترین روش مطالعه ریاضی برای کنکور تجربی 1403+رتبه برتر ها

از سوال حل کردن و کتاب‌های کمک درسی سطح بالا نترسید

حل کردن سوالات
حل کردن سوالات(راز موفقیت در درس ریاضی)

خیلی از ما ترس زیادی از حل کردن سوالات داریم و فکر می‌کنیم همینکه ریاضی را خواندیم و فرمولها را حفظ کردیم و چندتایی هم تمرین حل کردیم کافی است و ترسمان اجازه نمی‌دهد که سراغ سوالات متنوع و سطح بالاتر برویم بیایید که کیادرس قرار است ترس شما را از بین ببرد یا حداقل کمترش کند.

علت ترس شما از درس ریاضی:

خیلی از شما ترسی از درس ریاضی ندارید ترس بیشتر شما به خاطر ترسیدن از عدم توانایی حل کردن مسائل می‌آید که باید بگویم واقعا ترس بیخود و بیجایی است!

هیچ کس حتی بهترین ریاضیدان ها از بدو تولد قادر به حل کردن سوالات نیستند گاهی اوقات افرادی نیز بوده‌اند توسط دیگران مورد تمسخر قرار می‌گرفتند ولی خب اگر همان‌ها نبودند الان خیلی از فرمول و روابط ریاضی هم وجود نداشتند.

پس ترس را کنار بگذارید در دل مسئله بروید درهای ذهن خود را با ترس نبندید داشتن کمی ترس طبیعی است اما آن را پشت در نگهدارید و نگذارید وارد ذهنتان شود.
بگذارید ذهنتان آزادانه به دنبال راه حل بگردد و برای خودش جست و جو کند تا جواب را بیابد.

کماگرایی را کنار بگذارید:

اول از همه بیایید جواب این سوال را بدهیم که کماگرایی چیست؟

در روان‌شناسی ویژگی شخصیتی است که خصوصیات آن، با تلاش فرد برای بی‌عیب‌ونقص بودن و تنظیم استانداردهایی برای بالاترین سطح عملکرد توصیف می‌شود و با خود ارزیابی انتقادی و نگرانی در مورد ارزیابی دیگران نیز همراه است.

این روزها به دلیل فضای مجازی همه‌ی ما فکر می‌کنیم که از همه کمتر هستیم و به هیچ جایی در زندگی نرسیدیم و ملت چه کار ها که نمی‌کنند ولی ما مقاله‌ی موفقیت در ریاضی می‌خوانیم و فشار می‌خوریم.

باید بگویم همانطور که از اسمش مشخص است آن فضای مجازی هست و هیچ چیز واقعی در آن وجود ندارد. آن کلیپ هایی که میبینید طرف با دفتر و خودکار خوشگل می‌نشیند ریاضی حل کند دروغی بیش نیست خودتان را با فضای مجازی مقایسه نکنید چونکه شما انسانهایی حقیقی هستید.

این را هم در نظر داشته باشید که در دنیای واقعی هم نباید به افراد دیگر کار داشته باشید و دنبال مقایسه‌ی تراز و درصد خود در آزمونهای خودکارچی و گزینه‌ی پنج باشید پس کمالگرایی و مقایسه کردن خود با دیگران را کنار بگذارید و روی خودتان تمرکز کنید و پله به پله پیشرفت کنید.

قدم هایتان را پیوسته و محکم بردارید:

درست است که عنوان این راز نترسیدن از کتاب و سوالات سطح بالا است ولی به این معنی نیست که در قدم اول بروید کتاب‌هایی در حد المپیاد بخرید و بگویید خب کیادرس گفت نترسید ما هم نترسیدیم و رفتیم غول کتاب ها را خریدیم و حال برویم که ریاضی را بترکانیم!

اینکار را نکنید بچه‌ها جان!

در قدم اول روی کتاب درسی و تمارین آن مسلط شوید سپس کتابهایی که به عنوان منبع اول معرفی می‌شوند را استفاده‌ کنید و تست بزنید و بعد از تسلط کامل روی کتابهایتان بروید سراغ غول کتابها و با او در نبرد باشید.

اعتماد به نفس داشته باشید:

می‌دانم خیلی از ماها به دلیل شرایط محیطی یا رفتار نه چندان جالب اطرافیان و خانوده‌مان مدتهاست با اعتماد به نفس خود خداحافظی کرده‌ایم ولی خب الان باز باید آن را به خانه دعوت کنیم و به او سلام گرمی بدهیم و او را در آغوش بکشیم.

همیشه یادتان باشد شما کافی هستید و تلاشتان پر از ارزش است خودتان را هیچ وقت دست کم نگیرید که شما بهترین هستید.

مقاله های مرتبط :

👈چگونه تعداد تست زیاد بزنیم؟+5 روش عملی

مهارت‌های اساسی ریاضی را یاد بگیرید

یکی از گام های مهم در موفقیت در ریاضی یادگرفتن های سه مهارت اساسی ریاضی است که آن مهارت ها عبارتند از:

مهارت شماره‌ی یک: یادگیری جبر که شامل اتحاد و تجزیه، حل معادلات درجه یک و دو و رادیکال ها است.

مهارت شماره‌ی دو: مفاهیم تعیین علامت و نامعادلات.

مهارت شماره‌ی سه:

تکنیک های رسم نمودار به کمک روش های تبدیل نمودار و یادگیری نمودار های اصلی کتاب درسی مانند تابع های ثابت، قدر مطلق، جزءصحیح، رادیکالی و …

گوش‌هایتان را جلو بیاورید: قدر مطلق و جزءصحیح یا همان براکت خودمان را به خوبی یادبگیرید و آنها را ملکه‌ی ذهن خود بکنید، قدر مطلق و براکت مانند پلویی می‌مانند که آنها را با هر خورشتی می‌توان خورد و با همه چیز ترکیب می‌شوند از تابع بگیر تا مشتق و کاربرد مشتق!

حال اگر خوب این مهارت ها را آموخته‌اید می‌توانید به سراغ مهارت های دیگر ریاضی بروید اما اگر هنوز در این مباحث مشکل دارید بهتر است در هفته به هر میزانی که برای یادگیری و تسلط روی این مهارت ها نیاز دارید وقت و زمان بگذارید و کامل و جامع آنها را یادبگیرید.

حتما با این مهارت ها در مسائل ریاضی مواجه می‌شوید و اگر روی این مهارت های ابتدایی تسلط کافی نداشته باشید نمی‌توانید از پس حل کردن سایر مسائل ریاضی نیز بر آیید و حتی گاهی در حل کردن ساده ترین مسائل عاجز و درمانده می‌شوید زیرا که متاسفانه پایه ریاضی خوبی ندارید 🙁

یکی از مهارت هایی که شما نیاز به یادگیری آن دارید تکنیک های حل مسئله است که برخلاف مهارت های قبلی آنقدر هم به جبر و ریاضیات ربطی ندارد.

ریاضی تماما در مورد حل مسئله است

تکنیک های موثر حل مسئله :

تقسیم کردن یک مسئله به بخش های کوچکتر شناسایی اطلاعات مربوطه و پیدا کردن بهترین راه حل جزو مهمترین تکنیک های حل مسائل ریاضی هستند.

برای اینکه بتوانید تکنیک های حل مسئله خود را تقویت کنید باید تعداد زیادی مسئله از یک مفهوم را حل کنید و با انواع حالت هایی که ممکن است وجود داشته باشد، آشنا شوید. با این کار مهارت های حل مسئله خود را می توانید تقویت کنید و اعتماد به نفستان را افزایش دهید.

مقاله های مرتبط :

 

راز آخر برای شما کیادرسی‌ها: به خودتان و تلاشتان اعتماد کنید

اعتماد به خود
اعتماد به خود

هیچ کس که به ما نگفت هر کسی هم که گفت به گوش ما نرفت ولی شما کیادرسی ها به حرف این بنده‌ی حقیر گوش کنید چیزی که شما در ریاضی بیشتر از هرچیز دیگری نیاز دارید نه جبر است نه هندسه.

چیزی که شما به آن نیاز دارید اعتماد به خودتان و تلاشتان است.
اعتماد به این است که شما چقدر قشنگ و زیبا تلاش می‌کنید تا با این دوست چالش برانگیز ارتباط خوبی برقرار کنید و دوستش داشته باشید.


باور کنید همه‌ی شما بچه‌های عزیز و با استعداد کیادرس هستید حتی اگر استعدادی در ریاضی نداشتید با تلاش های بی‌نظیرتان آن را بدست آورده‌اید.
به خودتان اعتماد کنید که فقط یک دانه از شما وجود دارد و بدانید که بی‌شک موفق خواهید شد.

کلام آخر با شما بچه‌های کیادرس

دیگر به پایان مقاله رسیدیم و امیدوارم شما را با پر حرفی‌هایم خسته نکرده باشم سخن کوتاه می‌کنم بچه‌ها جان!
همانطور که در اول مقاله هم گفتم ریاضی درسی است چالشی!

که باید با او دوست شوید هر چند از آن خوشتان نیاید یادگیری ریاضی کار غیر ممکنی نیست داشتن یک طرز فکر مثبت، دانستن مفاهیم اولیه و پایه، تمرین و تکرار از جمله مهم ترین رازها بودند که حسابی به آنها پرداختیم.
همه‌ی شما از اهمیت ریاضی در امتحانات پایان ترم و مهم تر از آن کنکور آشنا هستید پس امیدوارم بعد از خواندن این مقاله با ریاضی طرح رفاقت عمیقی بریزید و با یکدیگر موفقیت های زیاد کسب کنید.

مقاله های پیشنهادی برای شما :

👈چرا نمیتونم درس خوندن رو شروع کنم؟+ 5 روش عملی

👈چگونه در زمان کوتاه درس بخوانیم؟+5روش عملی

👈8 روش مطالعه دانشمندان (کاملا علمی و کاربردی)

سوالات متداول

بله که ‌می‌توانید! چرا که نه؟ اگر می‌خواهید بدبخت شوید حتما استفاده کنید، بچه‌ها در درس ریاضی بیخیال ماشین حساب شوید و از ذهنتان برای بدست اوردن جواب استفاده کنید چرا که هم ذهن فعال تری بدست می‌آورید همینکه در کنکور شما اجازه‌ی استفاده از ماشین حساب را ندارید.

ریاضی قرار نیست شما رو بخورد یا به قتل برساند، ذهنیت خود را تغییر بدهید و پله به پله پیشرفت کنید.

شما دانش آموزان نیز می‌توانید ریاضی را خودخوان و با خواندن کتاب های کمک درسی یادبگیرید هرچند که کار کمی سختی است اما برای شما کیادرسی ها کار نشد ندارد.

به post امتیاز دهید

لینک مطلب

https://kiaac.ir/?p=7989

در صورت هرگونه سوال درباره مسائل درسی و تحصیلی و درخواست مشاوره و برنامه ریزی حرفه ای میتوانید از طریق واتساپ و تماس مستقیم با شماره  ۰۹۱۰۰۸۰۰۷۱۸  با مشاوران ما در ارتباط باشید

انگیزیشی و جزوه و اخبار

اگر دلت جزوه های کاربردی و تخصصی تر و کلیپ های انگیزشی خفن تر میخاد
یا اخبار تازه کنکور و مدارس رو میخوای بدونی

دلت نکات مشاوره ای و پادکست انگیزشی میخاد؟

به کانال تلگرام کیادرس سر بزن
kia_ac@
>تازه یادم رفت کد تخفیف خدمات و محصولات در داخل کانال تلگرام پین میشه دائم چکش کن (ازدست ندیا!!!)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

60 درصد تخفیف با کد :

kiadars

ساعت‌
دقیقه
ثانیه

در کیادرس ثبت نام کن

پرتال دانش آموزی

سلام دانش آموز گرامی

درصورتی که ثبت نام خود را برای خدمات آموزشی انجام داده اید

می توانید با با نام کاربری و رمز عبور شخصی خود وارد پنل شخصی خود شده و آزمون و جلسات خود را شرکت کنید

درصورتی که هم ثبت نام نکرده اید

یک سری به

خدمات آموزشی کیادرس

بزنید ضرر نمی کنید